Hjælp til VBA i Excel
Fra : Erik Höfling

Dato : 09-03-06 17:17

Er der nogen der ved lidt om dette:
Jeg tildeler en variabel en værdi som jeg får fra en inputBox.
Dennne variabel skal så indsættes i en del nærmere definerede celler - i
forskellige sheets - dette er nemt nok - men de skal kun indsættes, hvis
de pågældende celler ikke har en baggrundsfarve. Det er dette jeg ikke
lige kan takle.
Hilsen
Erik H
erik@onezero.dk

Fra : Harald Staff

Dato : 11-03-06 09:35

Hei Erik

Se om ikke denne får deg i gang:

Sub test()
If Sheets(1).Cells(2, 3).Interior.ColorIndex < 1 Then
Sheets(1).Cells(2, 3).Value = "Ingen farve"
Else
Sheets(1).Cells(2, 3).Value = "Farve nummer " & _
Sheets(1).Cells(2, 3).Interior.ColorIndex
End If
End Sub

HTH. Beste hilsen Harald

"Erik Höfling" <erik@onezero.dk> skrev i melding

Fra : Erik Höfling

Dato : 11-03-06 14:38

Tusind tak Harald, det var det jeg havde brug for.
Hilsen Erik