Unlock af Nokia 2650
Fra : Qbic [6400]

Dato : 19-02-06 12:17

Nogen der kan låse sådan en op

Telefon : Nokia 2650
Serial : 354301005294958
Låst til : TDC Mobil

/ Niels

! Har forsøgt med koden fra tryktill.com 2 gange skriver forkert kode

Fra : D9N

Dato : 19-02-06 18:33

jamen ind på www.find-unlocker.dk eller www.dkunlock.dk og find den der er
nærmest dig ...

D9N

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 19-02-06 18:32

"Qbic [6400]" <info@qbic.dk> skrev i en meddelelse

> ! Har forsøgt med koden fra tryktill.com 2 gange skriver forkert kode

fik du denne ? #pw+333806056150611+1#
/ad

Fra : D9N

Dato : 19-02-06 18:41

forresten så smid aldig IMEI nr i en gruppe, da folk kan bruge det i en
anden telefon ...

Fra : Qbic [6400]

Dato : 19-02-06 23:05

Det er de da meget velkommen til

Jeg ved at det er mig der ejer serienummeret samt telefonen så
brug bare løs af den for det er sådan set ikke mit problem at den anvendes
til tvivlsomt formål.

/ Niels

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-02-06 23:27

"Qbic [6400]" <info@qbic.dk> skrev:

>Det er de da meget velkommen til

Hvem er velkommen til hvad?

>Jeg ved at det er mig der ejer serienummeret samt telefonen så
>brug bare løs af den for det er sådan set ikke mit problem at den anvendes
>til tvivlsomt formål.

Åhh, du svarer på D9Ns indlæg fra kl. 18.40? Hvorfor trykker du så
ikke reply/besvar, når dette er markeret? Det gør det hele meget mere
overskueligt og nemmere at forstå.

Jeg tror i øvrigt ikke du er interesseret i, at andre bruger det
pågældende IMEI-nummer. Det er noget rod, hvis en der allerede er
registeret en enhed på mobilnettet med et bestemt IMEI-nummer, og
endnu en enhed (med samme IMEI-nummer) forsøger at registrere sig. Det
kan være din telefon bliver denne anden enhed, og du kan have
problemer med at bruge telefonen.

Når det er sagt, så skal det da også nævnes, at jeg ikke helt ser
hvorfor andre skulle finde på at bruge IMEI-nummeret. "Mangler" man et
IMEI-nummer, så er det forholdsvis enkelt at finde frem til et.

Ang. den korrekte kode, så er du absolut ikke ene om, at have forsøgt
med koder der ikke virker. Sådan er det med dem der er gratis, eller
kun koster ganske få kroner (på trods af, at der er flere der ikke vil
indse det - selvom det jo gang på gang bliver bevist).

Nu er der nogen der får ondt bagi, men... simlock.dk sender kun én
kode - den rigtige! Til gengæld er den ikke gratis.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

simlock.dk fylder 5 år til marts. Tilmeld dig nyhedsbrevet,
og få gode fødselsdagstilbud - http://www.simlock.dk/nyheder/

Fra : 6400 - Anders

Dato : 20-02-06 10:52

Har du prøvet www.tekit.dk

/A

Fra : Nuszer

Dato : 22-07-06 00:12

du kan prøve kode nummer 7 først hvis den ikke virker så nummer 1 men hvis
den heller ikke virker skal der kabel til men her er nogle koder

#pw+333806056150611+1#
#pw+998462716656470+2#
#pw+136594250477002+3#
#pw+703840620170354+4#
#pw+833591556117600+5#
#pw+103044724102257+6#
#pw+817091637502407+7#

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-07-06 02:16

"Nuszer" <postmaster@nuszeruktion.dk> skrev:

>du kan prøve kode nummer 7 først hvis den ikke virker så nummer 1 men hvis
>den heller ikke virker skal der kabel til men her er nogle koder

Du svarer på et indlæg der er et halvt år gammelt?

I øvrigt er det kun nødvendigt med én kode (og nej, det er ikke
nødvendigt med kabel*) - og ingen af dem du har skrevet vil virke.

* Med mindre der er indtastet forkert kode fem gange (hvilket så godt
nok tit sker, da folk gerne prøver alle disse "gratis koder", som både
du og Qbic).

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Har du glemt sikkerhedskoden til din Nokia-telefon?
Du kan selv løse problemet derhjemme - kontakt os!