Det var bare SÅ synd ( handler om en tyk d~
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 01-03-06 23:07

Hejsa

Jeg kan godt fortælle jer mit hjerte blødte i dag. Ude på mit arbejde i dag
havde jeg en mor og hendes søn som kunder ( arbejder i butik ). Drengen var
lidt godt i stand,for ikke sige tyk. Det værste af det hele var bare at
drengen var mere end klar over han var for tyk, han stod og trak maven ind,
og blev ved med at sige til mig at han var for tyk og gerne ville tabe sig.
Det var ingen tvivl om at det var drenges største ønske. Jeg snakkede meget
med ham. Det værste af det hele var bare at hans mor bare stod og grinede af
ham. Måske hun skulle tage drengen alvorlig og hjælpe ham i stedet. Nøj hvor
havde jeg det skidt over jeg ikke kunne hjælpe ham. Drengen var 8-9 år vil
jeg tro, han gik i hvert fald i anden klasse.
Tænk at en dreng i den aldre er så bevidst om at han er for tyk, og så ikke
får opbakning fra sin mor, hun burde skamme sig

Knus Bolette

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 02-03-06 11:50

Bolette Nielsen (rettes til dk) wrote:

> Tænk at en dreng i den aldre er så bevidst om at han er for tyk, og så ikke
> får opbakning fra sin mor, hun burde skamme sig

Enig. Heldigvis er det ikke alle mødre, der er sådan. Min kone, der
er læge, havde en mor og datter forbi forleden. De har begge vejet for
meget og gik derfor på skrump sammen - og er begge blevet rigtig
flotte.

At vægtkonsulenten så mente at datteren skulle tabe sig seks kilo
mere, kan vist kun udlægges som en pekuniær interesse. Ifølge min
kone var pigen nu normalvægtig og yderligere slankning ville ikke
være til at skelne fra en anoreksi.

Ebbe

Fra : Inger

Dato : 02-03-06 20:56

Bolette Nielsen wrote:
> [...]
> Tænk at en dreng i den aldre er så bevidst om at han er for tyk, og så ikke
> får opbakning fra sin mor, hun burde skamme sig

hvordan så moren ud? Normalvægtig, tyk, tynd?

INger

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 02-03-06 23:46

"Inger" <no@emailToMe.org> skrev i en meddelelse
> hvordan så moren ud? Normalvægtig, tyk, tynd?

Hej Inger

Moren var meget normal vægtig, ikke tyk, men heller ikke tynd.

Bolette