Våben i københavns området
Fra : Bjarne

Dato : 01-03-06 11:42

Hej står og skal købe et sværd til rollespil.
Er der nogle steder i Kbh området hvor de har et fint udvalg ?

BS

Fra : Torben Ægidius Mogen~

Dato : 01-03-06 14:19

"Bjarne" <bbcas@mail.dk> writes:

> Hej står og skal købe et sværd til rollespil.
> Er der nogle steder i Kbh området hvor de har et fint udvalg ?

Faraos Cigarer i Krystalgade og Fantask i Skt. Petersstræde plejer at
føre sådanne (jeg tror FC har flest).

Torben

Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 01-03-06 15:52

Bjarne wrote:
> Hej står og skal købe et sværd til rollespil.
> Er der nogle steder i Kbh området hvor de har et fint udvalg ?

Netto har tilbud på udstyr til live i denne uge, såvidt jeg husker.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 01-03-06 19:11

"Peter Knutsen (usenet)" <peter@sagatafl.invalid> skrev i en meddelelse

> Netto har tilbud på udstyr til live i denne uge, såvidt jeg husker.

Det var nu sidste uge, og jeg ved at flere foreninger har forbudt våben fra
Netto, da de efter sigende ikke er sikre.

Desværer ved jeg også at det ene sted hvor de er blevet forbudt, er
arrangøren også indehaver af en forretning der selv sælger liverollespils
våben, og det lugte utvivlsom lidt...

Desuden bruger man ikke våben til rollespil, kun til liverollespil.

Lars

Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 01-03-06 22:03

Lars Wagner Hansen wrote:

> [...]
> våben, og det lugte utvivlsom lidt...
>
> Desuden bruger man ikke våben til rollespil, kun til liverollespil.

Jeg skrev ikke at det var våben til rollespil.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 02-03-06 00:24

> Jeg skrev ikke at det var våben til rollespil.

Nej, men det gjorde Bjarne i den del af hans indlæg som jeg ikke havde
klippet væk.

Lars

Fra : Uldsokken Arne Swift~

Dato : 02-03-06 12:00

"Bjarne" <bbcas@mail.dk> wrote in message
> Hej står og skal købe et sværd til rollespil.
> Er der nogle steder i Kbh området hvor de har et fint udvalg ?

Generel undren: Hvorfor hedder det Live Rollespil, når man ikke bruger live
våben? Det finder jeg ganske perverst!

Fra : Torben Ægidius Mogen~

Dato : 02-03-06 16:38

"Uldsokken Arne Swiftwind" <rollespiliaalborg@hotmail.com> writes:

> Generel undren: Hvorfor hedder det Live Rollespil, når man ikke bruger live
> våben? Det finder jeg ganske perverst!

Ja, og det er jo heller ikke fordi "almindeligt" rollespil er dødt.

Torben

Fra : Uldsokken Arne Swift~

Dato : 02-03-06 18:17

""Torben Ægidius Mogensen"" <torbenm@app-3.diku.dk> wrote in message

> Ja, og det er jo heller ikke fordi "almindeligt" rollespil er dødt.

Nej men hvis man brugte live våben, så ville det ikke vare længe inden
rollespil igen var forbundet med RIGTIG rollespil!