Hvor lang tid er te og kaffe vanddrivende?
Fra : Jakob Munck

Dato : 19-02-06 19:12

Det siges som argument imod at man drikker te og kaffe, at det skulle være
vanddrivende. Men hvor lang tid efter at man har drukket en kop te eller
kaffe, virker denne rent faktisk vanddrivende? 3 timer? 10 timer? 24 timer?

Hvem har et svar?

v.h.
Jakob

Fra : peet_dk

Dato : 19-02-06 19:21

"Jakob Munck" <jm2_fjern_dette@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vanddrivende. Men hvor lang tid efter at man har drukket en kop te eller
> kaffe, virker denne rent faktisk vanddrivende? 3 timer? 10 timer? 24

Uden jeg ved ved kunne jeg forstille mig det er forskelligt fra person til
person. Men jeg skal helst ikke drikke noget 3 timer før jeg går i seng
(andet end vand), hvis det sker kan jeg være sikker på at jeg skal på wc'et
efter jeg er gået i seng..

--
peet_dk was here..
http://www.peet.dk