CoP Wife rekruttering
Fra : CoP Wife

Dato : 17-02-06 19:38

Hej NG

Jeg er ked af eventuel fejlpostering i denne gruppe, men jeg kan ikke komme
i tanke om, hvor jeg ellers skal henvende mig. Det er mit indtryk, at mange,
som følger med i denne gruppe, også kan være interesserede i min besked.

Vi er en mindre gruppe voksne drenge i Århus-området der regelmæssigt mødes
og spiller Magic the Gathering i klubben "CoP Wife". Vi har talt om at
udvide kredsen af medlemmer for at få nye udfordringer - og det er jo altid
rart at se nye ansigter.

Vi spiller hver anden torsdag aften (ca. kl.20-23+) hvor vi på forhånd har
aftalt format. Vi spiller Vintage, Standard eller Block og ved hver ny
release tager vi en omgang Sealed over et par aftener. Et par gange om året
spiller vi team-play (2&3 headed giant / Emperror). Vi spiller seriøst, men
bestemt i en munter tone. Ingen af de nuværende medlemmer har "Power 9", men
vi investerer en del i vores hobby. Udover at vi deles om udgifterne til
kaffe/slik (en 20'er pr. gang), er der p.t. intet medlemskontingent.

Er du en voksen dreng m/k (alderen 28 - 40+) der kunne tænke sig at komme
med i CoP-Wife og eventuelt at spille en prøveaften med os, så er du meget
velkommen til at kontakte mig. Ovenstående formater er sikkert ikke ukendte
for dig, og ellers forventer vi bare en modenhed og glæde ved spillet.

Mvh
- Lars (på vegne af CoP Wife)