Handelssignaler for rigdom
Fra : Alex Hansen

Dato : 14-02-06 21:17

Hej

Nogen som har købt og læst denne bog på 70 sider, som kan udtale sig
om resultater?

Så kunne det da være spændende at høre om den er pengene værd?

http://www.tradesoeasy.com/da/default.php

Mvh.

Alex

Fra : Jonas Kofod

Dato : 14-02-06 23:39

"Alex Hansen" <speedi@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> om resultater?
>
> Så kunne det da være spændende at høre om den er pengene værd?

Jeg har ikke læst bogen, men der er som regel kun én der bliver rig af
sådanne forteelser.
Hvis manden havde ret i sine påstande tjente han sin penge (mere end nok) på
at investere, istedet vælger han at tjene dem på at skrive bøger - go
figure.

Fra : D.Hansen

Dato : 19-02-06 12:22

Hej Alex

Jeg har ikke læst denne bog - men har læst "Børshandelens psykologi" af Lars
Tvede i stedet, som jeg har været rigtig glad for at læse, og som jeg har
lært en del af som grønskolling inden for aktiehandel.

Selvom Jonas er lidt negativ over for sådanne bøger, så mener jeg sagtens at
man kan få noget ud af dem, især hvis man er ny på markedet.

Hilsen
D.Hansen

Fra : Jonas Kofod

Dato : 22-02-06 14:24

"D.Hansen" <no_way@sorry.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> man kan få noget ud af dem, især hvis man er ny på markedet.

"Sådanne bøger".
Børshandelens psykologi er en anerkendt fagbog til 300 kr.
Den aktuelle bog koster over 1800 kr. og lokker med risikofrie indkomster
over 4000 kr/dagligt sælges på en mere eller mindre anonym side.
Hvis du vil have disse to til at falde ind under samme kategori "sådanne
bøger" - så kan du udelade mit navn når du nævner det.