Logge indgående numre.
Fra : Lasse

Dato : 07-02-06 16:28

Hej jeg har fået en lille opgave, som jeg håber i kan hjælpe med. Jeg vil
gerne kunne logge numrene fra indgående samtaler på min telefon linie. Det
skal fungere som en nummer viser, men der skal kunne laves en log som viser
nummer, tid og dato. Denne log skal jeg gerne have på en pc som txt fil
eller lignende. Jeg er godt klar over at den ikke kan vise hemmelige numre
og numre fra omstillings anlæg. Findes der software/hardware som kan dette.
Et link eller egne erfaringer er meget velkommende.

Mvh Lasse
thegrif@FJERNmail.dk

Fra : Ole Stigaard

Dato : 07-02-06 23:24

Tue, 07 Feb 2006 16:27:36 +0100, Lasse <CCCP@CCCP.CCCP> skrev:

> [...]
> dette.
> Et link eller egne erfaringer er meget velkommende.

Brinck har(havde) et byggesæt til formålet. En nummerviser med serielport
og et simpelt loggerprogram...

Ole

Fra : Lasse

Dato : 08-02-06 06:32

> Brinck har(havde) et byggesæt til formålet. En nummerviser med
> serielport og et simpelt loggerprogram...
>
> Ole

Hej det kan være det er løsningen, men kan det virkelig passe at der ikke
findes noget hardware/software som bare er lige til at plugge på. Men tak
for svaret Ole det er da en mulighed.

Mvh Lasse

Fra : Benny Amorsen

Dato : 08-02-06 09:49

L> Hej det kan være det er løsningen, men kan det virkelig passe at
L> der ikke findes noget hardware/software som bare er lige til at
L> plugge på. Men tak for svaret Ole det er da en mulighed.

Et modem?

/Benny

Fra : Kim M Jørgensen

Dato : 08-02-06 15:49

Hvis du evt har en PC Kørende du kan smide et modem i kan dette her bruges

http://home.worldonline.dk/kroning/

Det slår enda navne mm op på nettet.

Fra : Thorkild Nielsen

Dato : 09-02-06 16:05

Ja, og hvis du bruger iptelefoni, virker den helt perfekt uden noget ekstra
udstyr. Det er super god. Slår selv numre op direkte når der bliver ringet.

Mvh

Thorkild

--
Ved direkte mail fjern: _fjern_ fra emailadresse
http://www.voip-user.dk

Fra : Kim M Jørgensen

Dato : 08-02-06 15:53

Og er forresten også den her

http://www.blichfeldt.dk/numviser/index.htm

Fra : Lasse

Dato : 08-02-06 21:53

Kim M Jørgensen wrote:
> Og er forresten også den her
>
> http://www.blichfeldt.dk/numviser/index.htm
>

> "Lasse" <CCCP@CCCP.CCCP> skrev i en meddelelse

Tak for svar fra jer alle der er helt sikker noget at arbejde vidre med..

Hilsen Lasse

Fra : Arne Larsen

Dato : 11-02-06 00:32

Det er der...

Vil du købe den ??

gratis mailadresse på www.anlsoft.dk
________________________________

Fra : Lasse

Dato : 11-02-06 08:02

Arne Larsen wrote:
> Det er der...
>
> Vil du købe den ??
>
> --
> ________________________________
> gratis mailadresse på www.anlsoft.dk
> ________________________________
>
> "Lasse" <CCCP@CCCP.CCCP> skrev i en meddelelse

Nej tak jeg har selv lavet en anden konstruktion som virker, jeg bruger godt
nok softwaren fra WWW.Blichfeld.dk jeg havde ikke tid til at lave den om.
Men hardwaren har jeg lavet helt om, Den er noget mindre da jeg bruger SMD,
jeg har lavet galvanisk adskillelse og sikret com porten mod store spikes
( lyn ), dette er gjort med varistore hele hardware dele kostede ca 100 kr
plus en del timer, den virker upåklagelig. Ellers tak for budet du skulle
have været lidt hurtigere så havde jeg nok købt den, alt mit værktøj
loddekolbe ætsebad til print fremstilling er nemlig pakket væk ( kæresten )
havde det ellers til at stå fremme da jeg boede alene for nogle år siden.

Mvh Lasse