Udlodning i investeringsforening
Fra : Flemming Hansen

Dato : 06-02-06 10:04

Jeg har fra en af mine investeringesforeninger modtaget et brev om årets
udlodninger. Der vil blive udloddet 50%.

Mine spørgsmål hertil er:
Er de 50% af den fortjeneste der har været i året, eller er det af hele det
investerede beløb + fortjeneste der udloddes?

Jeg har ikke modtaget nogle penge endnu, så skal der betales skat af
udlodningen i 2005 eller 2006?

Mvh.
Flemming

Fra : Poul Christensen

Dato : 06-02-06 20:01

"Flemming Hansen" <FJERNDETTEflemming.r.hansen@holstebro.dk> wrote in

> [...]
> hele det investerede beløb + fortjeneste der udloddes?
>
> Jeg har ikke modtaget nogle penge endnu, så skal der betales skat af

I udlodningsåret dvs i 2006

mvh
poul christensen