Valg af trådløs fastnet
Fra : Henrik

Dato : 30-01-06 01:44

Hej

Til en ældre dame søges en trådløs telefon - der gerne skulle hhave følgende
krav

- tydeligt display
- vis nummer (stadig med tydeligt display)
- god lyd
- høje klare ringelyde
- godt tastatur (få, men store taster)

glæder mig til at høre nogle bud

Henrik

Fra : Leo Havmøller

Dato : 30-01-06 07:49

"Henrik" <hallo_derude@hotmail.comXX> wrote in message
> [...]
> krav
>
> - tydeligt display
> - vis nummer (stadig med tydeligt display)

Siemens Gigaset E150.

Leo Havmøller.

Fra : Henrik

Dato : 30-01-06 20:31

"Leo Havmøller" skrev i en meddelelse >
> Siemens Gigaset E150.

Hej leo

tak for svar - men måske overså jeg det forbifarten, men har den vis nummer?

Og kender du et cirka prisleje og forhandlere?

Findes en tilsvarende model også uden telefonsvarer?

Og kan der købes ekstra telefon (hvis ja, pris)?

Mvh
Henrik V

Fra : Leo Havmøller

Dato : 31-01-06 06:19

> tak for svar - men måske overså jeg det forbifarten, men har den vis
> nummer?

Ja, hvis du køber den i danmark fungerer den med det danske vis nummer
system.

> Og kender du et cirka prisleje og forhandlere?

Omkring 1300,-
Prøv at søg på "Siemens gigaset E150" på f.eks. eniro.dk

> Findes en tilsvarende model også uden telefonsvarer?

Nej.

> Og kan der købes ekstra telefon (hvis ja, pris)?

Ja og nej. Der kan købes ekstra gigaset C2 håndsæt, men det er ikke det
samme håndsæt som følger med telefonen.

Leo Havmøller.

Fra : Henrik

Dato : 02-02-06 09:46

Hej Leo
Jeg vil blot lige sige tak for hjælpen og knytte en kommentar til

"Leo Havmøller" skrev i en meddelelse ¨
> Omkring 1300,-
> Prøv at søg på "Siemens gigaset E150" på f.eks. eniro.dk

Jeg må indrømme at jeg ikke fik søgt på eniro af tidsmæssige årsager - men
fandt den i en TDC telebutik, pris 1.600,-

> Ja og nej. Der kan købes ekstra gigaset C2 håndsæt, men det er ikke det
> samme håndsæt som følger med telefonen.

Jow, tilsvarende håndsæt E1 kan købes (med den der lille ladestation) pris
1.200,-

Telefonerne har et fint stort og tydeligt display og en klar høj ringetone -
så håber jeg bare at resten af telefonen er i ligeså nem og praktisk

Desværre var det ekstra håndsæt defekt (jeg havde godt nok bemærket overfor
ekspedienten i butikken at kassen så ud som om den havde været åbnet,
hvilket blev afvist), men med hurtig hjælp af Siemens hotline og endnu en
tur tilbage til butikken, fik jeg et nyt håndsæt der virkede.

mvh
Henrik V