temp-fil i hukommelse i stedet for disk - ~
Fra : Brian Østergård

Dato : 29-01-06 22:04

Hej

Jeg har et lille program som laver en .txt-fil ud fra nogle strenge og
derefter uploader den via ftp til en server.

Som det er nu genererer den filen, lægger den på harddisken, uploader den
med ftp, og sletter filen på harddisken.

For at undgå filen ligger på harddisken ville jeg gerne have den genereret i
hukommelsen i stedet, så spørgsmålet er kan man det ? og hvordan ?

På forhånd tak.

Brian :ø)

Fra : Henning Larsen

Dato : 01-02-06 17:43

"Brian Østergård" <mantabrian@REMOVEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> For at undgå filen ligger på harddisken ville jeg gerne have den genereret
> i hukommelsen i stedet, så spørgsmålet er kan man det ? og hvordan ?

En Ram-disk må vel kunne bruges.

Henning

Fra : Brian Østergård

Dato : 01-02-06 18:18

"Henning Larsen" <NOGOOD@post.com> skrev i en meddelelse

> "Brian Østergård" <mantabrian@REMOVEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> En Ram-disk må vel kunne bruges.
>
> Henning

Hej

Ja det tænkte jeg også på. Men så er filen og disken stadig synlig mens
processen står på. Og det er det jeg gerne vil undgå.

Brian :ø)

Fra : Gert Krabsen

Dato : 01-02-06 18:53

Brian Østergård wrote:
> "Henning Larsen" <NOGOOD@post.com> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Ja det tænkte jeg også på. Men så er filen og disken stadig synlig mens
> processen står på. Og det er det jeg gerne vil undgå.

Synlig for hvem?

Er det er problem, kan du jo også vælge at give den et tilfældigt
filnavn og så først omdøbe i ftp-processen.

Så er den nok synlig, hvis man kan gætte i hvilket bibliotek og med
hvilket filnavn den er dannet, men jo ikke længe ad gangen.

mvh
Krabsen