Unlock T100 hvordan gør man....
Fra : [ 8600 ] JC

Dato : 18-01-06 21:56

Hej

Jeg har en lille sony ericsson T100 som jeg gerne vil skriver "Indsæt
korrekt SIM kort"
Jeg har fået en unlock nøgle fra Tele2, MEN hvor taster jeg den ind.

På forhånd TAK.

Johnny.

Fra : Lars, 12unlock.dk

Dato : 18-01-06 22:50

"[ 8600 ] JC" <johnnycarlsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> korrekt SIM kort"
> Jeg har fået en unlock nøgle fra Tele2, MEN hvor taster jeg den ind.

Tænd tlf. uden sim, derefter trykker du <**< (venstre pil, stjerne, stjerne,
venstre pil) så er du i simlock menu, indtast koden udfor NCK, hvis den ikke
duer der så indtast den udfor NSCK. Indsæt sim og så kører det.

--

Mvh. Lars, 12unlock

Web: www.12unlock.dk
Mail: info@12unlock.dk
Mobil: 40 62 90 93

Fra : [ 8600 ] JC

Dato : 18-01-06 23:13

Tak for det hurtige svar. Det var næsten rigtig
Det virkede kun hvis jeg indsatte min nye sim kort og trykkede <**<

Johnny

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-01-06 21:47

On Wed, 18 Jan 2006 21:55:36 +0100, "[ 8600 ] JC"
<johnnycarlsen@hotmail.com> wrote:

>Jeg har en lille sony ericsson T100 som jeg gerne vil skriver "Indsæt
>korrekt SIM kort"
>Jeg har fået en unlock nøgle fra Tele2, MEN hvor taster jeg den ind.

Det er da utroligt så tit folk ikke får vejledninger med fra
teleselskaberne! Det må da betyde, at deres supportere skal bruge en
masse tid på, at forklare de samme ting igen og igen - tåbeligt!

Du skal tænde telefonen med det SIM-kort du ønsker at bruge. Herefter
trykker du <**< (ryk i joysticket, og tryk på stjerne). Telefonen
beder nu om koden, som du indtaster.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

simlock.dk fylder 5 år til marts. Tilmeld dig nyhedsbrevet,
og få gode fødselsdagstilbud - http://www.simlock.dk/nyheder/