Mobilreperation
Fra : Telemand

Dato : 04-01-06 22:34

Ved godt det ikke er denne gruppe, men der var engang en gruppe med
mobilteknik, der ikke drejede sig om unlock, men jeg kan ikke finde den
mere.
Teleman

--
Fjern "nospam"

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-01-06 00:27

On Wed, 4 Jan 2006 22:34:05 +0100, "Telemand" <skipper@nospamit.dk>
wrote:

>Ved godt det ikke er denne gruppe, men der var engang en gruppe med
>mobilteknik, der ikke drejede sig om unlock, men jeg kan ikke finde den
>mere.

Det er news:dk.teknik.telefoni.mobil.

De fleste grupper har en "overgruppe", du fjerner blot alt fra det
sidste punktum.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

simlock.dk fylder 5 år til marts. Tilmeld dig nyhedsbrevet,
og få gode fødselsdagstilbud - http://www.simlock.dk/nyheder/

Fra : Telemand

Dato : 14-01-06 11:43

Tak for det.