Unlock af 6230i??
Fra : Johnny B [2000]

Dato : 29-12-05 19:30

Sidder lige med en 6230i som skal unlockes, men når jeg har tastet
pw+xxxxxxxxxxxxxxx+7#
sker der ikke noget?
Der er ikke simkort i telefonen.. Hvad gør jeg forkert?

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : DirectX

Dato : 29-12-05 20:18

hejsa Johnny

Sæt det simkort som telefonen er låst til indtast pinkode
lad den boot helt op og indtast så den kode du har fået,
altså hele koden #pwxxxxxxxxxxxxxx+7#

mvh
C@ss

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 29-12-05 21:43

tak det virkede

alle har ellers skrevet på mail eller diverse unlock sider at sim-kortet
skulle ud inden indtastning af kode

Fra : Jesper Kim Knudsen

Dato : 13-02-06 13:33

skrev:
> [...]
is my life back"
>slet FJERNDETTE i mailadr. for direkte mail

Der er højst sandsygentlig 2 fejl

Koden skal se sådan herud #pw+xxxxxxxxxxxxxxx+7#
Det er vigtigt at den første # oz er der

På en 6230i skal der side et ikke accepteret sim i
den før den reagere....