Unlock SE 750i Kolding
Fra : Nikolaj

Dato : 29-12-05 17:37

Hej Gruppe.
Er lige blevet den (forhåbentlige) lykkelige ejer a en SE K750i som desværre
er låst til Telia og vil høre om der er nogen i Kolding el omegn der kan/vil
låse den op hurtigst muligt til en fornuftig pris?
MVH
PMJensen
Kolding

Fra : D9N

Dato : 30-12-05 11:28

Hejsa
prøv på www.find-unlocker.dk der får du en liste over de 10 der er nærmest
dig ...

D9N

Fra : Olsen

Dato : 02-01-06 21:04

> [...]
omegn
> der kan/vil låse den op hurtigst muligt til en fornuftig pris?

Du kan evt prøve hos Dantalk haderslevvej i Kolding
Mvh. Steff