Gemme i Combobox ???
Fra : Ukendt

Dato : 26-01-06 14:38

Hejsa!
jeg står med det kæmpe problem, at jeg snart ikke har mere hår fordi det her
tager livet af mig.

Problem:

jeg kan ikke finde ud af at gemme noget i en combobox, som feks står på et
ark!
Eks:
Ark1
A1: Peter Jensen
A2: Tinna Christensen

osv osv sådan at de værdier ´ligger i en Combobox i en Userform ?
håber der er nogen som forstår.
altså bare det a gemme noget i en userforms COMBOBOX som står på et regneark
hvordan gøres det mvh kim.
og tak

Fra : Harald Staff

Dato : 28-01-06 16:31

En løsning er å sette comboens RowSource til
=Ark1!A1:A2
Og så kan man gjøre det på diverse andre måter med kode. Valg av løsning
avhenger av hva combo'en skal gjøre.

HTH. Beste hilsen Harald

Fra : Ukendt

Dato : 29-01-06 20:51