Investors for SMS advertising system
Fra : Steen Sativa

Dato : 11-01-06 13:53

Here project which called, SMS advertising system?
It's a big hit on advertising system. A web-based application which sends
SMS ads to a group of people regarding to their interest; this means the
person receive the ads in his/her favorite device and the companies can make
sure the receiver reads the ads, because first of all it's 125 characters
only and it's in their personal interest. The owner of this system can sell
the instant app unlimited to websites or advertisers around the world or in
Denmark.

Users who wish to receive this announcements, registers in their website and
leave their mobile number, then they get sequence of digits to as SMS to
confirm the registration and then they will be in.
We can play and plan hug market targeting if some serious investors get
interested in this regard.
It's using a very reliable SMS gateway with high speed and quality in bulk
SMS delivery in Denmark. It's one of our partners which offer us SMS
gateways.

We want to find some investors who are interested then we can meet and talk
about it. We sell out one year license and partnership in merchant accounts

--
Steen Sativa
___________________________

.... we make it simple!!
___________________________

DreamVision / MS Consult Invest

Tel +45 59 470 470
Mob +45 27 510 471

steen@sativa.dk
________________________

Fra : Anders V.

Dato : 11-01-06 15:08

Steen Sativa wrote:

> We want to find some investors who are interested then we can meet and talk
> about it. We sell out one year license and partnership in merchant accounts

Jeg tror maaske ikke det er det helt rigtige forum at reklamere for
investeringsmuligheder - men er ikke klar over det (anyone?). Jeg kan
derfor heller ikke sige hvor det vil vaere korrekt at postere en
investeringsmulighed, men jeg er meget interesseret i at vide det da jeg
selv soeger investorer til et ret interessant projekt her paa den
sydlige halvkugle.

Er der nogen der kan fortaelle hvor man kan postere detaljer om saadanne
muligheder?

Paa forhaand tak.

/Anders V.

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-06 15:41

Anders V wrote:

> [...]
> investeringsmulighed, men jeg er meget interesseret i at vide det da jeg
> selv soeger investorer til et ret interessant projekt her paa den
Hvad omhandler det?
Fortæl, fortæl :)

> Er der nogen der kan fortaelle hvor man kan postere detaljer om saadanne
> muligheder?
Kender ik rigtig nogle newsgroups(måske dk.opslag) men
prøv www.amino.dk

Steen, sounds interesting.
Any plan of how you will get enough "registers", into the service?

--
Med Venlig Hilsen / Best Regrads
Johannes Kristensen

Fra : Anders V.

Dato : 11-01-06 17:49

Johannes [DK-8900] wrote:

> Hvad omhandler det?
> Fortæl, fortæl :)
Jeg bryder ikke nogen NG-regler ved at give en lille introduktion...oder
was? Vil helst ikke meldes til NG-politiet!
Hvis negativt, saa maa interesserede i at hoere mere spoerge mig privat
via en email...

> Kender ik rigtig nogle newsgroups(måske dk.opslag) men
> prøv www.amino.dk
dk.opslag vil jeg proeve. Amino.dk er jeg allerede paa!

/Anders V.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 11-01-06 16:14

Anders V. skrev:

> Jeg tror maaske ikke det er det helt rigtige forum at reklamere for
> investeringsmuligheder - men er ikke klar over det (anyone?).

Det hører hjemme i en opslagsgruppe medmindre det falder ind
under spam. Så er det dk.admin.netmisbrug.

--
Bertel

Fra : Steen Sativa

Dato : 11-01-06 16:30

alle former for restaurenter, pizzaria osv, varehuse, real
estatement som home, edc mæglerne, robinhus osv. osv
- faktisk alle potentielle salgssteder som har en større
specifik målgruppe (også banker og kreditselskaber!!)

Systemet er interessant fordi det er første produkt af
denne slags i Skandinavien og hele Europa, så kunde-
kredsen er betydelig. Samtidig et meget mere avanceret
produkt end hvad er på banen i USA i øjeblikket

Jeg kan kontaktes direkte på nenstående

hilsen

Steen Sativa
___________________________

.... we make it simple!!
___________________________

DreamVision / MS Consult Invest

Pilemosen 29
DK - 2670 Greve
Denmark

Tel +45 59 470 470
Mob +45 27 510 471

steen@sativa.dk
> [...]
> investeringsmulighed, men jeg er meget interesseret i at vide det da jeg
> selv soeger investorer til et ret interessant projekt her paa den
Hvad omhandler det?
Fortæl, fortæl :)