Hjælp til Point Calculator
Fra : tummes@gmail.com

Dato : 09-01-06 17:45

Hej
Jeg er kommet til at sætte sproget til fransk og kan ikke finde ud af
at stille det tilbage til dansk - er der ikke en der vil være venlig
at finde det i manualen og skrive det til mig....?

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 09-01-06 20:58

<tummes@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hejsa

Hi hi, det nummer har jeg også lavet engang.

Du gør følgende:
- Tryk on/c tasten ned i 3 sekunder, indtil order Francais vises på skærmen
- Tryk på 6 for Dansk, og tryk på enter

Mange hilsner fra Bolette
www.bolettes.dk ( her kan du bl.a finde ww opskrifter )