Damage Report - er blevet lidt slatten ude~
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 08-01-06 20:08

Så kom jeg idag hjem fra juleferie. Op på vægten - 3 kilo tungere
siden den 23 december syntes jeg ikke er så slemt endda. Men de tre
kilo skal da af igen så jeg var et smut nede i motionscenteret. En
søndag eftermiddag er der ikke så mange folk dernede (jeg var faktisk
helt alene) så jeg tog 5 runder af 7 minutter hvor jeg laver alle
mulige øvelser.

Damn der er røget nogle kræfter her i julen, normalt kan jeg godt
løfte 32 kilo i hver arm i brystpres med løse vægte, men idag måtte
jeg standse ved 24 kilo, hvilket jo må siges at være en procentvis
ret stor forskel. Jeg havde de samme problemer med triceps. Ved
liggende pres kan jeg normalt løfte omkring 38 kilo , men måtte idag
nøjes med 30 kilo.

Jeg plejer at træne rimelig intensivt 4-6 gange om ugen og har nu
trænet i omkring 15 måneder. Hvor lang tid vil der gå før jeg kan
regne med at være tilbage i den form jeg var i før julen? Jeg kan
godt se at det vil være svært at svare på, men snakker vi om nogle
få dage eller skal jeg bruge uger på det?

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Faithless

Dato : 09-01-06 21:16

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> wrote

>Hvor lang tid vil der gå før jeg kan
>regne med at være tilbage i den form jeg var i før julen?

Jeg oplevede det samme, men er nu efter en uge oppe på samme niveau som før
jul. Så måske du også kun skal bruge en uges tid, men pas på med at hæve
vægten for hurtigt, det kan gi' skader.

Mvh
Thomas

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 10-01-06 12:21

Faithless wrote:

> Jeg oplevede det samme, men er nu efter en uge oppe på samme niveau som før
> jul.

Ok, det lyder godt - det er en lidt flad fornemmelse at mærke så
stort et tilbageskridt.

> Så måske du også kun skal bruge en uges tid, men pas på med at hæve
> vægten for hurtigt, det kan gi' skader.

Det vil jeg gøre - tak for input.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 16-01-06 09:25

Faithless wrote:

> Jeg oplevede det samme, men er nu efter en uge oppe på samme niveau som før
> jul. Så måske du også kun skal bruge en uges tid, men pas på med at hæve
> vægten for hurtigt, det kan gi' skader.

Nu er jeg så startet lidt forsigtigt i sidste uge. Jeg var kun tre
gange i motionscenter og jeg var forsigtig med vægten. Aligevel kunne
jeg igår mærke at jeg nu næsten er oppe på det niveau jeg havde
før julen, så skaden er stort set udbedret igen.

I denne uge skal der så fuld knald på igen og så må vi se hvordan
jeg kan holde til det

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann