Søger hjemmesider
Fra : Helle

Dato : 06-01-06 18:02

Hejsa.

Ved ikke om det er den rette gruppe at spørge i, men jeg prøver

Jeg søger nogle private hjemmesider (på dansk) hvor folk skriver om at de
har tabt sig, hvordan, hvor meget og hvad det har gjort for dem. Det er
personlige og private sider jeg søger og ikke forums som slankedoktor mm.

Er der nogen der kender til sådanne sider må I endelig smide et link. Jeg
søger dem for at få motivation til et vægttab.

Mvh Helle

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-01-06 18:13

Helle skrev den 06-01-2006 18:02:
> [...]
>
> Er der nogen der kender til sådanne sider må I endelig smide et link. Jeg
> søger dem for at få motivation til et vægttab.

http://www.slankerummet.dk

gratis og lødigt IMO.

mvh

Carsten

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-01-06 18:43

> [...]
>
> Er der nogen der kender til sådanne sider må I endelig smide et link. Jeg
> søger dem for at få motivation til et vægttab.

Hej Helle

Jeg går ud fra, at det for dig selv, at du søger motivationen for vægttabet.

Jeg tror, at du bør finde motivationen for vægttab inde i dig selv.

Prøv at lave en slags fristil over hvilke fordele og ulemper det vil
være for dig for at blive ved med at veje for meget. Og derefter hvilke
fordele og ulemper det vil være for dig, at gennemføre et vægttab.

Til at starte med, så kan du jo tage alle de objektive gode grunde til
at tabe dig: bedre helbred, bedre kondition, flere muligheder hvad
tøjkøb angår, osv osv.

Derfra kan du finde dine helt egne argumenter for vægttab: binde
snørebånd, lege med børnene, cykelferie til sommer, .....ja, der er
sørme mange åbenlyse, men sandelig også finurlige argumenter.

Og til det du egentlig spørger til:

Her er Tokes side: http://www.ekot.dk/projekter/mindre/
og her er min:
http://www.carben.dk/carsten/HHI/varigt%20vaegttab_indledning.html

mvh

Carsten

Fra : Iben

Dato : 06-01-06 18:53

"Helle" <mail@hellenielsen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> har tabt sig, hvordan, hvor meget og hvad det har gjort for dem. Det er
> personlige og private sider jeg søger og ikke forums som slankedoktor mm.

Hej Helle,

Se her:
http://www.minus50.dk/forside.php
http://www.anjalysholm.dk/slank/slank.htm

--
c",) Iben

Red liv! 4 gange om året http://www.bloddonor.dk
Du ved ikke om du får brug for det...

Fra : Carlos 107-80

Dato : 12-01-06 16:57

> [...]
> har tabt sig, hvordan, hvor meget og hvad det har gjort for dem. Det er
> personlige og private sider jeg søger og ikke forums som slankedoktor mm.

Du er da velkommen til at kigge på mine metoder.

Mange hilsner:
Carlos 107-80
http://home24.inet.tele.dk/hotel/carlos/