unlock t610
Fra : Jemo

Dato : 24-12-05 13:35

Hej er der et billigt sted, her i kbh, hvor den kan åbnes?
mvh
René

Fra : Thomas Andersen

Dato : 24-12-05 15:10

www.dkunlock.dk

Fra : Henrik Madsen

Dato : 24-12-05 15:47

On Sat, 24 Dec 2005 15:09:48 +0100, "Thomas Andersen"

Hej

Et bedre bud ville nok være at kigge på www.find-unlocker.dk der er pt
31 tilmeldte unlockere hvorimod den anden side du nævner kun har 26.
Desuden vil jeg vædde med at der i fremtiden vil være væsentligt flere
unlockere på www.find-unlocker.dk end der nogensinde kommer på den
anden side.

Derfor opfordres alle til at skifte dkunlock ud med
www.find-unlocker.dk hvis man skal finde en unlocker i nærheden af sig
selv.

På dkunlock er der flere amter der slet ikke er unlockere i iflg deres
danmarkskort og deres søgeside virker ikke. hvis man forsøger at søge
så får man en side med en SQL fejl.. På www.find-unlocker.dk virker
søgningen og den fortæller også hvor langt der ca er til unlockeren
baseret på postnummer..

Henrik