Tjen store penge, tidsforbrug pr. dag: 5 m~
Fra : Careca

Dato : 21-12-05 14:50

Tilmeld dig hos 12dailypro, surf på nettet 5 min. pr. dag og få 12%
hver dag af dit indskud.
Du bestemmer selv hvor meget du vil skyde ind (min 6$ maks. 6000$).
Første gang jeg læste om autosurf programmer, var jeg meget skeptisk
over for dem, men nu har jeg
været i "branchen" i et halvt år og har hver gang modtaget min
betaling.
Mit råd til jer "Se at komme igang!"

Mine 3 favorit autosurf programmer:

http://www.12dailypro.com/?ref=157756
http://www.50cent2surf.com/?ref=25377
http://www.alientrust.com/?ref=2382

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-12-05 16:59

Den 21-12-05 14.50 skrev Careca følgende:

> Tilmeld dig hos **, surf på nettet 5 min. pr. dag og få 12%
> hver dag af dit indskud.

Reklamer er uønskede i denne - og de fleste andre - grupper. Reklamer
for pyramidespil er uønskede i /alle/ grupper. Dit indlæg opfylder begge
dele.

Du er hermed blevet idømt 20 dages samfundstjeneste: Du skal hver dag gå
ud på hovedgaden i din by i myldretiden og i 5 minutter højt afsværge
enhver form for pyramidespil. Og alt det du hidtil har tjent på den
slags underlødige tiltag, skal du give til en organisation, der hjælper
værdigt trængende i julen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lav flotte fotoalbum til hjemmesiden med JAlbum.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 27-12-05 09:53

"Careca" <caraca9@hotmail.com> wrote in message

SNIP SPAM

Jeg har så i mellemtiden fået klaget til hans forskellige get ritch firmaer
og ISP