motionspartner i Holbæk området??
Fra : Carina

Dato : 20-12-05 21:18

Hejsa, sad lige og tænkte på om der mon var nogen i Holbæk området der kunne
ha lyst til enten at gå til en form for sport, eller bare tage nogle små
løbeture sammen med mig?
Gerne kvinde mellem 24-40 år. Jeg er selv kvinde og 26 og synes at det er
ensomt at motionere selv...!

Skriv endelig her eller på messenger; tunmusen@hotmail.com

Glæder mig til at høre om nogen har lyst!!

Fra : Faithless

Dato : 21-12-05 07:52

"Carina" <tunmusen@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> ensomt at motionere selv...!
>
> Skriv endelig her eller på messenger; tunmusen@hotmail.com
>
> Glæder mig til at høre om nogen har lyst!!

Hej

Du kan evt. også prøve her http://www.sportspladsen.dk/

Mvh
Thomas