unlock 6230i
Fra : Johnny Andersen

Dato : 17-12-05 14:55

alle de online unlockere der er virker de ??????

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-05 15:26

"Johnny Andersen" <nice@virtualhome.dk> skrev i en meddelelse
> alle de online unlockere der er virker de ??????

Ikke dem alle sammen. Jeg kan desværre ikke huske hvilke jeg prøvede men det
endte med at jeg måtte plukke en hund op af foret i unlocker-butik til at få
låst min Nokia 6230i op efter at have forsøgt mig med gratis-koder på nettet

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Per H

Dato : 17-12-05 15:56

On Sat, 17 Dec 2005 14:55:29 +0100, Johnny Andersen
<nice@virtualhome.dk> skrev:

>alle de online unlockere der er virker de ??????

Den virker til din
http://www.trycktill.com/eng/unlock_swe.asp

Vh Per

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-12-05 00:33

On Sat, 17 Dec 2005 15:55:45 +0100, Per H <phbyg@privat.dk> wrote:

>Den virker til din
>http://www.trycktill.com/eng/unlock_swe.asp

Er du sikker?

simlock.dk har nemlig haft (og har stadig) kunder, der forgæves har
prøvet diverse ting selv - også den side du henviser til. Jeg kan da
også se, at koderne man får der ikke er dem vi sender til vores
kunder. For en god ordens skyld skal det måske siges, at vi kun sender
én kode til hver kunde* - den rigtige!

* Naturligvis én kode til hver telefon, hvis kunden har flere.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Alle udgaver af Sony Ericsson Z800i låses op
- og nej, din telefon skal ikke skilles ad...

Fra : Johnny Andersen

Dato : 17-12-05 20:23

Hvor kan man finde en unlocker i nærheden af Skagen/Frederikshavn ????

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-05 20:37

> Hvor kan man finde en unlocker i nærheden af Skagen/Frederikshavn ????

Det kan godt se ud som om du skal en tur til Ålborg ved mindre du kan finde
en mobiltelefonforretning som kan gøre det tættere på dig. Prøv at kigge på:

http://www.dkunlock.dk/visprofil.asp?menu=findunlocker&id=76

Fra : Henrik Madsen

Dato : 17-12-05 23:07

On Sat, 17 Dec 2005 20:23:07 +0100, Johnny Andersen
<nice@virtualhome.dk> wrote:

>Hvor kan man finde en unlocker i nærheden af Skagen/Frederikshavn ????

Kig på www.find-unlocker.dk istedetfor, der er måske nogen nærmere
dig..

Henrik