unlock motorola v3
Fra : HBS

Dato : 13-12-05 16:35

hej

er der nogen der ved et sted i dk hvor man kan få sin v3 unlock med kode ???
gider ikke sende den ind, og så stå uden mobil i flere dage...

hbs

Fra : Lars, 12unlock.dk

Dato : 13-12-05 18:21

"HBS" <hbs89@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ???
> gider ikke sende den ind, og så stå uden mobil i flere dage...

Der er vist ingen der længere kan levere koder til Motorola, da alle
"bagdøre" til deres servere vist skulle være lukket nu, men find en unlocker
i nærheden af dig som kan klare opgaven mens du venter, prøv www.dkunlock.dk
eller www.find-unlocker.dk

--

Mvh. Lars, 12unlock

Web: www.12unlock.dk
Mail: info@12unlock.dk
Mobil: 40 62 90 93

Fra : Claus Sørensen

Dato : 13-12-05 23:28

"Lars, 12unlock.dk" <info@12unlock.dk> skrev i en meddelelse

> "HBS" <hbs89@hotmail.com> skrev i en meddelelse

men find en unlocker
> i nærheden af dig som kan klare opgaven mens du venter, prøv
> www.dkunlock.dk eller www.find-unlocker.dk

Du skal nok ikke forvente, at finde en i nærheden af dig på dkunlock.dk
mere. De er blevet grådige og forlanger penge for at ha´sit navn der nu. Med
det resultat at langt de fleste unlockere er forsvundet derfra.

Hilsen

Claus

Fra : D9N

Dato : 14-12-05 00:14

"Claus Sørensen" <bananclaus@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mere. De er blevet grådige og forlanger penge for at ha´sit navn der nu.
> Med det resultat at langt de fleste unlockere er forsvundet derfra.

nej derfor er der også en der har startet www.find-unlocker.dk som også er
gratis for unlockere, så mon ikke den overtager DKunlocks plads ret
hurtigt?

D9N

Fra : Henrik Madsen

Dato : 16-12-05 23:41

On Wed, 14 Dec 2005 00:13:53 +0100, "D9N" <d9n@remove-this-d9n.dk>
wrote:

>nej derfor er der også en der har startet www.find-unlocker.dk som også er
>gratis for unlockere, så mon ikke den overtager DKunlocks plads ret
>hurtigt?

Det sjove er at på dkunlock står der stadigvæk at der er 141 unlockere
i databasen når der i virkeligheden kun er 23 ifølge hvad jeg lige kan
tælle op..

Jeg spår også en snarlig død for dkunlock med de priser de kører med
(mindst 1200 DKr + moms for et år)...

Henrik