At have heste på sydfyn?
Fra : ST

Dato : 12-12-05 22:48

Vi har lige været et smut omkring Fåborg, idet det er vores plan at flytte
til egnen deromrking om max. 1 år.

Vi kigger lige nu på en mindre ejendom, hvor vi kan have 2 heste.
Kom tilfældigvis i samtale med en dame som netop var flyttet dertil, og som
var medlem af en rideklub i Korinth. Jeg blev da opmærksom på at det ikke
var muligt at ride i skovene der ejes af godset Brahetrolleborg, den fælde
ønsker jeg ikke at blive fanget af, så det ville være dejligt hvis nogle
lokale hestefolk kunne fortælle lidt om ridemulighederne på sydfyn. Et tip
om en egnet ejendom i prisklassen 1-1,2 mio har også interesse.
Hilsen Susanne

Fra : Kim S

Dato : 13-12-05 17:21

"ST" <threms@email.dk> skrev i en meddelelse
> Vi har lige været et smut omkring Fåborg, idet det er vores plan at flytte
> til egnen deromrking om max. 1 år.
>
> Et tip om en egnet ejendom i prisklassen 1-1,2 mio har også interesse.

Der er kommet en del ejendomme på Fyn til salg på Hestenettet.
Ellers kig på www.Robinhus.dk og brug "hest" som søgekriterie.

Mvh, Kim