SE K750i branded med Sonofon
Fra : Marineflyver

Dato : 11-12-05 18:17

Hejsa !

Jeg har lige købt en SE K750i med Sonofon Kvantum, som jeg har problemer med
at få til at virke med MMS, hvorfor jeg har været en tur forbi SE Update
Service. Men jeg kan ikke få lov at opdatere pga. operatøren.

Er der nogen, der kan fortælle mig, hvordan jeg fjerne/nulstiller/resetter
min telefon, så jeg ikke er begrænset af Sonofon??? Altså således, at den
ikke er operatør branded?

Mvh.
Marineflyveren

Fra : Lars, 12unlock

Dato : 11-12-05 18:51

"Marineflyver" <marineflyverFJERNDETTE@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> min telefon, så jeg ikke er begrænset af Sonofon??? Altså således, at den

Du kan prøve at gå ind under indstillinger > generelt > nulstil alt, vælger
nulstil alt eller nulstil indstillinger og bruger SE std sikkerhedskode 0000
hvis du ikke har ændret den. Vær opmærksom på at du ikke fjerner Sonofon
logoer i opstart og menu ved denne operation, det kan kun fjernes ved
software flash, dog ikke på SE online update system, find en unlocker der
kan håndtere opgaven.

Mvh. Lars

www.12unlock.dk

Fra : Marineflyver

Dato : 11-12-05 19:32

Done that og prøvet Update Service hos SE igen, men det virker stadig ikke,
idet der kommer følgende meddelelse:

Denne tjeneste kan ikke anvendes af din enhed

Din udbyder understøtter ikke anvendelsen af denne tjeneste til
enheden.
Vi glæder os til at kunne hjælpe dig igen.
Tak fordi du brugte Sony Ericsson Update Service!

Så spørgsmålet er, hvordan jeg fjerner denne Sonofon-begrænsning?

Mvh.
Marineflyver

Fra : Marineflyver

Dato : 11-12-05 20:54

Kan du klare opgaven?-Og hvad skal du have for det?

Mvh.

Marineflyver

Fra : Lars, 12unlock

Dato : 12-12-05 00:19

> Kan du klare opgaven?-Og hvad skal du have for det?
>
> Mvh.
>
> Marineflyver

Send mig lige en mail på info@12unlock.dk denne gruppe er ikke kommerciel

Mvh. Lars

Fra : D9N

Dato : 13-12-05 13:09

vil lige give Lars et bifald for at gøre dette på den rette måde..

det er der nok nogen der kunne lære af.

D9N

Fra : Marineflyver

Dato : 13-12-05 20:02