Når en hest har mus
Fra : Marlene

Dato : 02-12-05 11:51

Hvad vil det sige? Jeg synes ikke, jeg kan finde fyldestgørende information
på nettet.

Tak på forhånd.

Mange hilsner

Marlene

Fra : Søren N

Dato : 02-12-05 14:51

"Marlene" <m-muxoll@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad vil det sige? Jeg synes ikke, jeg kan finde fyldestgørende
> [...]

Hej Marlene

Et par hurtige links

http://www.dyrlaegevagten.dk/frame.cfm/cms/id=996/sprog=1/grp=7/menu=12/

http://www.netdyredoktor.dk/sw13306.asp

http://www.hesteraadgivningen.dk/articles/showarticle.asp?ArtID=166

men ellers prøv Google, søg på osteochondrose

mvh
Søren N

Fra : Marlene

Dato : 05-12-05 10:18

"Søren N" <sorennielsen66@_FJERN_DETTE_hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> http://www.hesteraadgivningen.dk/articles/showarticle.asp?ArtID=166
>
> men ellers prøv Google, søg på osteochondrose

Kære Søren.

Mange tak

Jeg havde endda selv kigget på Dyrlægevagten, men fandt ikke noget i første
omgang.

Mvh. Marlene

Fra : Vagn Lynggaard

Dato : 29-12-05 15:57

Marlene wrote:

> Hvad vil det sige? Jeg synes ikke, jeg kan finde fyldestgørende
> information på nettet.
>
> Tak på forhånd.
>
> Mange hilsner
>
> Marlene

Hej Marlene, det er små knoglestykker der svømmer rundt i ledvædsken,så at
sige, og ind i mellem generer det hesten, men du kan også være heldig at
stumperne vokser fast så de ikke generer.Der kan normalt opereres for
lidelsen.
mvh Vagn Lynggaard