Unlockkode til Siemens C45 låst til Sonofo~
Fra : Jesper

Dato : 01-12-05 21:18

Hejsa...

Jeg håber der er en som kan hjælpe mig med en unlockkode til en Siemens C45
som er låst til Sonofon..
imei

350673544977846

På forhånd tak

Mvh Jesper

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 01-12-05 22:21

der skal vist kabel på . se på www.dkunlock.dk

Fra : Mig selv

Dato : 02-12-05 07:21

On Thu, 1 Dec 2005 22:21:07 +0100, "Awul Dasfilshabeda"
<Steelaygot@Maowenbach.rch> wrote:

>der skal vist kabel på . se på www.dkunlock.dk

Hvad er det man skal se på www.dkunlock.dk ???

På siden står der :

Der er 139 unlockere på siden.

Men jeg kan med min bedste vilje ikke finde mere end 26 efter at siden
blev lavet om og det kom til at koste 1200-2400 om året at "reklamere"
der..

Sidens funktionalitet er kraftigt decimeret efter de nye priser blev
indført. Det lader til at det kun er oplåsere i de store byer, for
hvem det kundegrundlagsmæssigt kan betale sig at reklamere der, må
være på siden.

Spørgsmålet er om ejeren af siden er klar over at hans ændring godtnok
har genereret en større indkomst til ham selv men samtidigt decimeret
sidens værdi for gennemsnitsdanskeren. Problemet med det er at hvis
færre finder hvad de søger så vil færre besøge siden på sigt og så
bliver den mindre værd for dem som rent faktisk smider de 1200-2400
kroner ..

Kan selvfølgelig også være han har regnet med at alle 139 bare betalte
og var glade...

PS. Jeg kan så heller ikke engang fortælle hvor mange der rent faktisk
kan klare at oplåse en C45, for sidens søgefunktion er defekt, man får
bare en databasefejl..

Mig selv

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 02-12-05 14:30

"Mig selv" <me@work.dk> skrev i en meddelelse
> On Thu, 1 Dec 2005 22:21:07 +0100, "Awul Dasfilshabeda"

Hej Ok ..
den side er jo lavet helt om .
så må man jo lade være at henvise til den side.
Beklager fejlen !
/th

Fra : Carsten H.

Dato : 03-12-05 00:12

"Jesper" <jesperxxx@buhl.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa...
>
> Jeg håber der er en som kan hjælpe mig med en unlockkode til en Siemens
> C45 som er låst til Sonofon..
> imei
>
> 350673544977846
>
> På forhånd tak