Galupy
Fra : Mythos

Dato : 01-12-05 16:22

Hej i gruppen

Jeg vil glæde min 10 årige niece til jul med en computer. Hun er bidt af en
gal hest, og især den der hedder Galupy, den fra Diddle serien. Jeg kunne så
godt tænke mig, at på computerens yderside, at sætte et STORT billede af den
hest, jeg har bare et problem, jeg kan ikke på nettet finde et billede der
er stort nok. Det skal op i A3 størrelse for at kunne fylde siden på
kabinettet, og så tænkte jeg, det må da være lige i denne gruppe jeg skal
efterlyse den slags, så onkel her kan glæde hende.
Jeg kunne godt bruge et link til et så stort billede, eller hvis det er
muligt, at få en eller anden til ligefrem at scanne et billede ind for mig,
og sende det så stort som muligt til min mail, så ville jeg blive henrykt,
og min niece endnu mere.

På forhånd tak for hjælpen

Kim Larsen

Fra : Kim S

Dato : 02-12-05 11:00

"Mythos" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> slags, så onkel her kan glæde hende.
> Jeg kunne godt bruge et link til et så stort billede, eller hvis det er

Jeg tror ikke du kan få dem i så store størrelser, men et bud vil
være en plakat-butik, eller prøv at kontakte http://www.diddl.dk/
og hør dem ad.

Mvh, Kim