Kan simkort oplukkes før de 6 låste månede~
Fra : Erik Rasmussen

Dato : 28-11-05 23:39

Når en mobil sælges låst i 6 måneder, betyder det at hvis en "unlock" af
mobilen før de 6 måneder, kan den ikke bruges
med det oprindelige sim-kort ?

Jeg skal nemlig have et udenlandsk sim-kort fra Spanien sat i en "unlock"
telefon, men er det muligt førend de 6 måneder er gået ?

vh ER

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 29-11-05 01:26

On Mon, 28 Nov 2005 23:39:14 +0100, "Erik Rasmussen"
<Erik@Rasmussen.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg skal nemlig have et udenlandsk sim-kort fra Spanien sat i en "unlock"
>telefon, men er det muligt førend de 6 måneder er gået ?

Simlocken er netop den der gør, at du ikke kan bruge SIM-kort fra
andre selskaber, end det telefonen er låst til. Når simlocken er
fjernet, så er denne begrænsning væk.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Alle udgaver af Sony Ericsson Z800i låses op
- og nej, din telefon skal ikke skilles ad...

Fra : S@ndman

Dato : 29-11-05 07:03

>--------------

Du kan med fordel bruge
www.unlockaarhus.dk de er hamrende effektive.

S@ndman

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 29-11-05 14:36

On Tue, 29 Nov 2005 07:02:52 +0100, "S@ndman" <sandman@ofir.dk> wrote:

>Du kan med fordel bruge www.unlockaarhus.dk de er hamrende effektive.

Jeg har ikke brug for, at få låst en telefon op. Hvis jeg havde, så
tror jeg i øvrigt, at jeg ville gøre det selv - jeg har trods alt
levet af netop dette det siden marts 2001.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Erik Rasmussen

Dato : 29-11-05 17:41

> [...]
> http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!
>
> Alle udgaver af Sony Ericsson Z800i låses op
> - og nej, din telefon skal ikke skilles ad...

TAK for alle svar !