Heste navne!!!
Fra : Lise Lund Andersen

Dato : 27-11-05 17:06

Hejsa!!!

Jeg venter mit (min hoppes *S*) første føl til foråret, men er allerede nu
begyndt at spekulere på navne...

Nogle der kender en HP med heste navne eller som har nogle forslag til hoppe
og hingste navne med A og som passer sammen med sønderlyngs (stutteri navn)

--
Mvh.
Lise Lund Andersen

Alt i læder fremstilles på bestilling...

Se mere på www.sitecenter.dk/liselb

Fra : Ukendt

Dato : 27-11-05 21:57

"Lise Lund Andersen" <liselb@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Mvh.
> Lise Lund Andersen
>
> Alt i læder fremstilles på bestilling...

Tillykke!

Sønderlyngs Antares! Har en forkærlighed i det navn.

Ellers må du surfe på hestedata.dk og få gode idéer.

-Camilla

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 28-11-05 11:51

"Lise Lund Andersen" <liselb@mail.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Alt i læder fremstilles på bestilling...

Hmm... hvilke muligheder! Mon jeg kan få fremstillet en kaffemaskine, en
høhæk eller en spade?

Mvh
Trond Øyvind Hermansen

Fra : Christina Jensen

Dato : 28-11-05 11:58

navne med a: Sønderlyngs Anya, Sønderlyngs Aya.

Fra : Winnie Østergaard

Dato : 01-12-05 22:29

Arriva - det må da være navnet - det er jo netop det føllet gør - uanset om
det arriverer som hoppe eller hingst!
Lykke til med det! Jeg venter selv på et føl....efter De Noir...vi har
hingstenavnet(og det forbliver hemmeligt - for det er GODT!)...men ikke
hoppenavnet på plads endnu....
Winnie

Fra : Søren N

Dato : 02-12-05 14:30

"Winnie Østergaard" <wims@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Arriva - det må da være navnet -

[klip]

- nok ikke lige det jeg vil anbefale
- er bange for at du får en hest som ser gammel og slidt ud, som rasler og
skramler, som ofte går i stå, som ikke giver dig en behagelig tur, som
smider dig af et forkert sted, som du ikke kan stole på, som ikke kommer når
du kalder, som altid er beskidt og som i det hele taget ikke fungerer
ordentligt....

- prøv et andet navn

mvh
Søren N

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-05 21:15

"Søren N" <sorennielsen66@_FJERN_DETTE_hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> når
> du kalder, som altid er beskidt og som i det hele taget ikke fungerer

LOL

Angel
Archibald
Assi

Det var lige, hvad jeg kunne komme på af A-navne.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Lise Lund Andersen

Dato : 09-12-05 14:59

Mange tak for alle de godt forslag...

Tror heller ikke lige at Arriva ville være det perfekte navn... men vi må se
hvis nu det bliver et føl der kommer for sent til sin egen fødsel, kommer
den forkerte vej ud, altid søler sig til osv. kunne det da være at det er
det den skal hedde

Mvh.
Lise Lund Andersen

Alt i læder fremstilles på bestilling... (alt der kan laves i læder... *S*)