Foder
Fra : Liz B.

Dato : 26-11-05 23:01

Jeg har meget wrap i år og hestene spiser stadig af wrappen fra sidste år!!
(God kvalitet og ekstrem tørt) Så er det, at jeg overvejer at fodre kun med
wrap og drop kraftfodret. Hestene er i løsdrift, de tre døgnet rundt, de to
kun om dagen - de er i eget boks om natten.
Hvad er den bedste, billigste og nemmeste løsning mht tildeling af vitaminer
og mineraler. Jeg skal være sikker på at hver heste får det den har brug
for. Granulate gider de ikke spis op, og det er besværlig at tildele
korrekt. Lige nu får de Pasture Plus fra Equivit, et sammenpressede produkt
som kiks, som er beregnet til heste på græs om sommeren. Dyrt men hestene
elsker det! Andre forslag?

Hilsen Liz