erfaring med ab king pro søges
Fra : Bare mig

Dato : 26-11-05 15:34

Hejsa Alle

Jeg søger nogle der har erfaring med den de sælger på TV-Shop lige nu. Ikke
at jeg har tænkt mig at købe den der, men fordi de har den en del billigere
i Føtex.

Derfor vil jeg høre, om der er nogen der har erfaring med den, og om den
virkelig virker ? Grunden til jeg spørger, er at jeg normalt ikke helliger
til Tv-Shop's produkter, ej heller Twins, men vil lige høre.

Hvis nogen kan svare ret hurtig, vil jeg virkelig blive glad

Bare Mig

--
Er du medlem af Ungdommens Røde Kors
- Ellers skynd dig ind på www.urk.dk og bliv det.

Fra : Carsten Riis

Dato : 26-11-05 16:12

Bare mig skrev den 26-11-2005 15:34:
> Hejsa Alle
>
> Jeg søger nogle der har erfaring med den de sælger på TV-Shop lige nu.

La' vær

jeg går ud fra, at det er sådan en mavebøjning-maskine

Du kan snildt lave dine maveøvelser uden rygskader eller hvad der ellers
er af ulemper.

Du kan starte forsigtigt ved bare, at lægge dig på ryggen. Spænd
mavemusklerne en smule (hæv evt. hovedet og nakken en smule). Hold
spændingen i fx 5-10 sekunder. Gentag 10-15 gange eller mindre hvis du
ikke kan holde til det.
Det er den øverste del af mavemusklerne.

Sidemavemusklerne laver du ved at bøje benen og samlet lægger dem ud til
siden. Løft nu hoved og nakken, så du igen mærker et spænd i
"kærlighedshåndtagene". Hold spændingen i 5-10 sekunder. Gentag 10-15
gange eller mindre hvis du ikke kan holde til det.

De nederste tja jeg har ikke rigtig fundet ud af noget der endnu, men
det finder jeg nok ud af over tid.

--
mvh Carsten Riis
For mange kilo? Vil du være en rigtig taber? Gratis! slankerummet.dk

Fra : Bare mig

Dato : 26-11-05 16:23

"Carsten Riis" <.@.> skrev i en meddelelse

> [...]
> gange eller mindre hvis du ikke kan holde til det.
>

> De nederste tja jeg har ikke rigtig fundet ud af noget der endnu, men det

Jeg ved udmærket godt, hvordan man laver mavebøjninger, det har jeg ingen
problemer med. Jeg ville bare meget gerne have noget, der kan støtte min ryg
og nak noget mere, og det ka denne nemlig, derfor jeg søger erfaring, om den
hjælper på mavemusklerne, uden at give skader.

Fra : Carsten Riis

Dato : 26-11-05 18:17

Bare mig skrev den 26-11-2005 16:22:

> [...]
> og nak noget mere, og det ka denne nemlig, derfor jeg søger erfaring, om den
> hjælper på mavemusklerne, uden at give skader.

Tja, de øvelser jeg foreslår støtter udemærket din ryg.

Du kan evt. lave den i din seng lige før du skal til at sove.

Fra : Bare mig

Dato : 27-11-05 12:08

> Tja, de øvelser jeg foreslår støtter udemærket din ryg.
>
> Du kan evt. lave den i din seng lige før du skal til at sove.

OR NOT. Du kan da ikke lave øvelserne i din seng Carsten, din seng giver jo
efter, og så får man altså ikke den ønskede effekt. Så think again, med
mindre du selvfølgelig sover på gulvet.

Fra : Carsten Riis

Dato : 27-11-05 13:00

Bare mig skrev den 27-11-2005 12:08:

> OR NOT. Du kan da ikke lave øvelserne i din seng Carsten, din seng giver jo
> efter, og så får man altså ikke den ønskede effekt. Så think again, med
> mindre du selvfølgelig sover på gulvet.

har du lagt mærke til de tre bogstaver evt

Derudover gælder det jo om at få spændt sine mavemuskler det kan man
vel gøre uanset om man ligger på futon, box eller skumgummi.

Fra : Anders Buch

Dato : 27-11-05 17:23

"Bare mig" <lillemy60@post.cybercity.(FJERNDETTE)dk> skrev

> Jeg søger nogle der har erfaring med den de sælger på TV-Shop lige nu.

Læs her:

http://www.motion-online.dk/diverse/udstyr/test_af_fitnessdimser_fra_tv-shop/

Og mener du noget med det, kan du forsætte her, og se forslag til mere
effektive metoder:

http://www.motion-online.dk/styrketraening/artikler/traening_af_mavemusklerne_-_fra_begynder_til_topatlet/

- Anders

Fra : Ida Maria Kiefer

Dato : 27-11-05 19:56

Bare mig <lillemy60@post.cybercity.(FJERNDETTE)dk> skrev i

> Derfor vil jeg høre, om der er nogen der har erfaring med den, og om
> den virkelig virker ?

Nej, den virker ikke.

> Grunden til jeg spørger, er at jeg normalt ikke helliger til Tv-Shop's
> produkter, ej heller Twins, men vil lige høre.

Tjae, det gør jeg heller ikke. I hvert fald ikke dette produkt du
spørger til. Jeg har prøvet den een gang -> aldrig mere.

Grunden til at jeg ville prøve den var, at jeg har fået et piskesmæld og
ville forsøge at støtte min nakke mere under øvelser. Jeg fandt efter 10
sekunder ud af, at den ikke er meget bevendt i den sammenhæng, så spar
du dine penge.

Har du eventuelt set
http://www.motion-online.dk/diverse/udstyr/test_af_fitnessdimser_fra_tv-shop/

Jeg synes, at deres beskrivelser er meget interessante og
fyldestgørende.

--
Venlig hilsen
Ida M. Kiefer

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-05 00:11

Tja, først vil jeg sige det er spild af penge.

Jeg købte en og alt virker jo hvis der ligger en portion flid bag. Du får jo
ikke sixpack ved at bruge maskinen få gange om ugen.
synes bare maskinen kommer til at stå i vejen da jeg har måttet forstærke
alle samlinger med bolte og møtrikker for at den kan holde. Endvidere er der
intet støtte til haserne hvilket gør enormt ondt medmindre du har en pude
eller håndklæde imellem. Tog nogle puder fra en gammel mavebænk til anklerne
for bedre støtte.

Alt i alt. - lad være og lav alm crunches fx op af radiatoren.