Samsung unlock i Kolding??
Fra : Iben Kirja Sindholt

Dato : 25-11-05 21:20

Er der mon en venlig sjæl som kan hjælpe mig med en mail-adresse eller et
tlf. nr. til en i/omkring Kolding som kan låse min datters Samsung E700 op -
Jeg ved godt at det koster lidt, men 100 kr. +/- er da til at overskue

Hilsner fra Iben

Fra : Olsen

Dato : 27-11-05 12:28

"Iben Kirja Sindholt" <mjol@divertimento.co> skrev i en meddelelse
> [...]
> op -
> Jeg ved godt at det koster lidt, men 100 kr. +/- er da til at overskue

Prøv evt her:
Haderslevvej 87 DanTalk

Mvh. Stef

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 28-11-05 08:54

Hvorffor betale, når man kan gøre det gratis !

Prøv www.trycktill.com i stedet for...

/F