Hvor meget mad?
Fra : Rex

Dato : 24-11-05 10:10

Jeg har en lidt overvægtig hoppe på 5 år. Hun er af blandingen frieser/PRE
(altså en i forvejen barok type).Hun er i let arbejde hver dag. Vi sætter
forhåblig snart tempoet op mht. hendes uddannelse som dressur krampe...
Jeg fodrer med High fiber cubes fra Spillers, og der får hun en halv (af de
grønne foder øser) 2 gange dagligt. Derudover får hun ca. 4-5 kg. hø om
dagen også. Hun går på en fold hvor der er en del "værdiløst" græs på.
Hun virker aldeles tilfreds, og energien er også i orden, men jeg kunne godt
tænke mig hun tabte sig lidt mere.

Får hun for meget mad, og kan jeg tage noget fra hende?

Hilsen Camilla