Motorola T720 er ustabil
Fra : ikj

Dato : 17-11-05 16:37

Min 3 år gamle Motorola T720 har vist fået en løs forbindelse og har brug
for en reparation, batteriet er skiftet så den er ikke årsagen.

Er der nogen der kender en reparatør i Herning/Ikast området.

Muh IKJ

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-05 18:24

"ikj" <iverkurtsletdette@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Min 3 år gamle Motorola T720 har vist fået en løs forbindelse og har brug
> for en reparation, batteriet er skiftet så den er ikke årsagen.
>
> Er der nogen der kender en reparatør i Herning/Ikast området.

Det kan være du skulle prøve at stille spøgsmålet her i stedet for:
dk.teknik.telefoni.mobil

eller eventuelt her: dk.teknik.elektronik

Denne her nyhedsgruppe er beregnet udelukkende til unlock af mobiltelefoner.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk