Hvad er det i reklamerne?
Fra : H. Jensen

Dato : 16-11-05 20:57

En veninde og jeg har set på TV2'2 (tror jeg) reklamer om et hesteshow der
kommer til DK... Men hvad er det???? Og hvor i landet?

Venlig Hilsen / Best Regards
Heidi Jensen
www.stirling-brigde.dk
www.hot-newlife.dk

www.hundevennerne.dk

Fra : Trolden

Dato : 16-11-05 21:28

On Wed, 16 Nov 2005 20:56:45 +0100, "H. Jensen"
<heidijensen@tele2adsl.dk> wrote:

>En veninde og jeg har set på TV2'2 (tror jeg) reklamer om et hesteshow der
>kommer til DK... Men hvad er det???? Og hvor i landet?

Jeg gætter på at det er www.hestegalla.dk - Apassionata? Billetter
bestilles via billetnet.

(en lille oplysning - når du skriver efter -- (bindestreg bindestreg
mellemrum) forsvinder din tekst automatisk i mange newsreaders når man
trykker på svar, hvorfor det ofte kun bruges til signaturer )

--
Knus,

Trolden