Tulip Bacon-leverpostej -25 % fedt?
Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 15-11-05 20:30

Hvor godt er det, at man indtager dette?

Fra : M. Andersen

Dato : 16-11-05 14:46

"Sren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor godt er det, at man indtager dette?

Hvis du KUN spiser det og INTET andet, er det rigtig skidt!
Hvis du i øvrigt har en varieret og fornuftig kost og ikke trøstespiser
eller overspiser, er det helt ok at spise det en gang imellem.
Hvis du tror at du kan spise det når du er på slankekur, tager du fejl.

Ergo - det afhænger af omstændighederne '

Mette

Fra : Carsten Riis

Dato : 16-11-05 19:47

Sren Kjeldsen skrev den 15-11-2005 20:29:
> Hvor godt er det, at man indtager dette?

Det kommer helt an på hvad du ellers spiser.

Ud fra hvad du fortæller der, så ved vi jo kun, at den indeholder 25%
mindre fedt end et andet Tulipprodukt

Det svarer lidt til, at se på prisskiltet, at du kun sparer 25%.
Skiltet fortæller intet om det er dyrt eller billigt.

Hvis det partou er fedtprocent du vil gå efter, så ta' DanskSupermarkeds
letvægterserie. Der er vist en 10% leverpostej i den serie.

--
mvh Carsten Riis
For mange kilo? Vil du være en rigtig taber? Gratis! slankerummet.dk

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 16-11-05 21:33

> Hvis det partou er fedtprocent du vil gå efter, så ta' DanskSupermarkeds
> letvægterserie. Der er vist en 10% leverpostej i den serie.

Og den er komplet uspiselig.
Hos os spiser vi betydeligt mindre samlet kalorier, hvis der er et ordentlig
fedtindhold i de varer, der skal være det. Det betyder at der skal være fedt
og masser af det i leverpostej. Så spiser vi meget mindre - fordi det smager
ordentligt og der ikke skal kæmpe mængder til at få bare lidt smag. Det
samme gælder i øvrigt medister.

Mvh Maria

Fra : Carsten Riis

Dato : 16-11-05 22:39

Maria Frederiksen skrev den 16-11-2005 21:33:

> Og den er komplet uspiselig.

og ordet /partou/ gav dig ingen ide om, at jeg har nogenlunde samme
holdning.

Jeg har på ingen måde talt om kvalitet eller smag.

Det samme gør sig iøvrigt gældende for mayonaisse og remoulade.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 17-11-05 19:14

> og ordet /partou/ gav dig ingen ide om, at jeg har nogenlunde samme
> holdning.

Jo, det var såmænd bare min sidekommentar. Det var resten, jeg havde en
pointe med. Og enighed skader ikke

Mvh Maria

Fra : Carsten Riis

Dato : 17-11-05 21:51

Maria Frederiksen skrev den 17-11-2005 19:13:

> Jo, det var såmænd bare min sidekommentar. Det var resten, jeg havde en
> pointe med. Og enighed skader ikke

ok