folder view
Fra : steen bondo

Dato : 07-11-05 00:03

Hej,

I "details" view vises klokkeslet som AM/PM - kan det ikke ændres til
24H format..??

hygge
--
steen - kayakparadise.dk
    I have a beam of light to catch.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-11-05 00:11

Den 07-11-05 00.02 skrev steen bondo følgende:

> I "details" view vises klokkeslet som AM/PM - kan det ikke ændres til
> 24H format..??

Er folder view et program? Jeg synes at huske en udvidelse med det navn.

Eller tænker du på den almindelige detaljevisning i mapper? Den bruger
24-timers ur hos mig.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Leg med verdens første regneark, VisiCalc, og mærk historiens vingesus.

Fra : Allan

Dato : 07-11-05 02:24

On Sun, 6 Nov 2005 23:02:44 UTC, steen bondo <spamfrit@paradis.dk> wrote:

> Hej,
>
> I "details" view vises klokkeslet som AM/PM - kan det ikke ændres til
> 24H format..??

Lyder som om, at du ikke har fået sat "Locale" - en "gammel skade" som kikser ved
installationen.

Ã…ben System -> Locale
Højreklik på ikonen da_DK
Vælg "Mark as default"

Virker måske med det samme - eller reboot.

--
Allan.

It is better to close your mouth, and look like a fool,
than to open it, and remove all doubt.

Fra : steen bondo

Dato : 07-11-05 22:15

Allan wrote:

Hej Allan,

> Lyder som om, at du ikke har fået sat "Locale" - en "gammel skade" som kikser ved
> installationen.

Den er sat til da_DKeuro under inst. Og det var da også den eneste der
var at finde i Locale. Lavede en da_DK - men den forsvinder igen! Gætter
på jeg skal ind over selektiv inst og fravælge euro.

hygge
--
steen - kajakparadis.dk

Fra : Allan

Dato : 09-11-05 23:40

On Mon, 7 Nov 2005 21:15:27 UTC, steen bondo <spamfrit@paradis.dk> wrote:

> Allan wrote:
>
> Hej Allan,

> Den er sat til da_DKeuro under inst. Og det var da også den eneste der
> var at finde i Locale.

Ja, det er jo det, der er tricky. Selv om den er den eneste, der er i Locale
folderen, så bliver den alligevel ikke sat som default.
Som sagt, højre-klik på den, og vælg "mark as default".

>Lavede en da_DK - men den forsvinder igen! Gætter
> på jeg skal ind over selektiv inst og fravælge euro.

Underligt; man burde kunne have alle dem man vil....
Men selv jeg oprettede en dk_euro ved sidste inst test af 1.2 MRß4,
og den virkede da vist fint nok.