En slankekur der virker
Fra : Allan Knaap

Dato : 06-11-05 07:31

For 5 mdr. siden vejede jeg 106 kg. Det var jeg ikke tilfreds med og gik da
igang med en Herbalife kur. På 2 mdr. tabte jeg 10 kg. Tog Harbalife til
morgen og frokost og spiste fornuftigt til aftensmad. Droppede alt der havde
med kartofler, pasta og brød at gøre og spiste i løbet af dagen masser af
æbler, pærer og tomater. Droppede sodavand og drak vand når jeg var tørstig

Efter de 2 mdr. skar jeg Herbalife ned til kun Morgenmad. Spiste stadig
masser af æbler og andet frugt og holdt mig stadig fra kartofler, pasta og
brød, dog med enkelte undtagelser når menuen var for lækker. Jeg beyndte at
cykle til arbejde og fik der ca. små 45 minutters motion hver dag. Når jeg
var tørstig drak jeg stadig primært vand, men kunne da også få mig en øl en
gang i mellem.

De 5 mdr. er nu gået og på vægten står der 89,5 kg. Det var mit delmål, at
nå under 90 kg. I dag starter så anden del, fitness. 3 gange om ugen står
den på styrketræning og cykling i fitness centeret.

Anden del af min plan holder status til næste sommer. Der skulle jeg meget
gerne kunne gå på stranden og for første gang i mange år kunne smide
T-shirten og ikke være flov over min egen krop.

Det glæder jeg mig til.

Min konklussion er at Herbalife hjælper. Men hvad der er aller vigtigt er
hvor god er man til at comitte sig til opgaven. Så kommer resultatet af sig
selv.

Allan Knaap

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 06-11-05 10:35

"Allan Knaap" <nauclerus@msn.com> skrev i en meddelelse

> Min konklussion er at Herbalife hjælper. Men hvad der er aller vigtigt er
> hvor god er man til at comitte sig til opgaven. Så kommer resultatet af
> sig selv.

Jeg har aldrig prøvet Herbalife, så jeg har ingen erfaringer på den front at
bidrage med. Men jeg er nysgerrig....

Hvordan ved du, at Herbalife hjælper?

Du skriver nemlig, at du "Droppede alt der havde med kartofler, pasta og
[...]

Du har lavet ganske radikalt om på dine vaner!
Hvilken effekt havde denne ændring haft, hvis du IKKE havde taget Herbalife
samtidig?

Hvordan ved du, om det er det ene (Herbalife) eller det andet (ændring af
spise- og drikkevaner), der har ført til vægttabet? Og hvad er det i
Herbalife, der virker - hvis det virker? Hvilken effekt er det Herbalife
har?

Er du så begejstret for Herbalife, at du er en af dem, der har tænkt sig nu
at sælge det til andre?

Mvh. Lisbeth

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-11-05 10:54

Lisbeth Jacobsen skrev den 06-11-2005 10:35:
> [...]
> har?
>
> Er du så begejstret for Herbalife, at du er en af dem, der har tænkt sig nu

Han er nok en af dem som sælger det til andre

Tja Lisbeth, du kom mig i forkøbet. For jeg ville have stillet 100% de
samme spørgsmål

--
mvh Carsten Riis
For mange kilo? Vil du være en rigtig taber? Gratis! slankerummet.dk

Fra : Allan Knaap

Dato : 06-11-05 10:59

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsenFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> har?
>
> Er du så begejstret for Herbalife, at du er en af dem, der har tænkt sig

Sælge det ?, næh det gider sq ikke :)

Jeg ved så meget om ernæring at havde jeg ikke taget Herbalife, ville jeg
ikke have haft fået nok i løbet af dagen til at gennemgå kuren. At jeg
stadig tager Herbalife om morgenen er fordi jeg så ved at, jeg starter dagen
på den rette måde. Man får her alt hvad man har brug for. At det så også er
nemt gør det jo kun bedre.

Har aldrig været typen der kunne spise om morgenen. At jeg nu tager
Herbalife retter op på den fejl.

Det er naturligvis ikke Herbalife alene der har gjort det for mig, men i
lige så høj grad den ændrede kost. Men Herbalife har gjort det nemt og
mindre ubehageligt for mig, især i den første svære tid.

Du vil med sikkerhed finde nogle der har prøvet Herbalife og for hvem det
ikke har hjulpet. Nu kender du til en for hvem det har hjulpet. Hvad der
hjælper dig, skulle du have behov for en slankekur og hvad du har det bedst
med, ved kun du. Jeg har selv i tidernes morgen prøvet noget det hed
Cambridge kuren. Føj, hvor det smagte. Eller måske var jeg bare ikke parat
til den kur. Det skal man jo også være.

Allan Knaap

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-11-05 13:05

Allan Knaap skrev den 06-11-2005 10:59:

> [...]
> på den rette måde. Man får her alt hvad man har brug for. At det så også er

Hvad er der i herbalife som ikke alm. kost har?

> Har aldrig været typen der kunne spise om morgenen. At jeg nu tager
> Herbalife retter op på den fejl.

Og igen: hvad er der i herbalife som ikke alm. kost har?

> Det er naturligvis ikke Herbalife alene der har gjort det for mig, men i
> lige så høj grad den ændrede kost. Men Herbalife har gjort det nemt og
> mindre ubehageligt for mig, især i den første svære tid.

Ser du...Det er jo straks en lidt anden melding end den du kom med i dit
første indlæg her i tråden.

> [...]
> med, ved kun du. Jeg har selv i tidernes morgen prøvet noget det hed
> Cambridge kuren. Føj, hvor det smagte. Eller måske var jeg bare ikke parat

Du nævner både her og i det tidl. indlæg om at man skal være commited og
være parat, samt at man skal droppe nogen bestemte ingredienser i sin
kost.
Og alligevel lægger du æren over på Herbalife-produkterne?

Fra : Sabina H.

Dato : 06-11-05 13:10

Carsten Riis wrote:

> Hvad er der i herbalife som ikke alm. kost har?

hvad har Herbalife som almindelige supermarkeds pulverkure ikke har??

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Allan Knaap

Dato : 06-11-05 18:47

"Carsten Riis" <.@.> wrote in message

> [...]
> kost.
> Og alligevel lægger du æren over på Herbalife-produkterne?

Det er Herbalife der de første 2 måneder har givet mig hvad jeg havde brug
for. Men som med enhver anden slankekur nytter det jo heller ikke med at
man fylder sig med alskens søde sager og så samtidigt forventer at
Herbalife, eller hvilket produkt man nu måtte vælge, alligevel udøver
mirakler.

På en nem og ligetil måde har Herbalife har hjulpet mig med at tabe mig. Det
kan meget vel være andre ikke vil få noget ud af Herbalife, men foretrækker
en anden metode. Det er jo trods alt det samme resultat vi alle går efter,
blot måden vi når resultatet med der kan være forskellig.

Jeg lægger ikke al æren over på Herbalife, men Herbalife har været
kick-starteren for mig og en garanti for at jeg fik hvad jeg skulle have i
løbet af en dag. Nu efter 5 mdr. er Herbalife så blevet en fast bestanddel i
min daglige kost ved at jeg tager det som morgenmad, og med en kontinuerlig
bevidsthed om kost, kan jeg på denne måde holde min vægt på et acceptabelt
niveau. Jeg kunne godt vælge at droppe Herbalife helt, men når jeg står
mellem ikke at spise noget som helst til morgenmad og så Herbalife, vil jeg
til enhver tid vælge Herbalife. Det er min garant for et sundt og
fedtfattigt morgenmads produkt.

Allan Knaap

Fra : Sabina H.

Dato : 06-11-05 18:55

Allan Knaap wrote:

jeg er altid skeptisk overfor den slags udtalelser.... selvom du siger du
ikke vil sælge det, så tror jeg et eller andet sted ikke på dig.... i dit
svar her alene har du skrevet ordet "Herbalife" ikke mindre end 10 gange på
kun små 20 linier....

som djævlens advokat vil jeg påstå at du ville have oplevet præcist samme
vægttab med ethvert andet supplements produkt (nupo, nutrilet eller
whatever).... i bund og grund handler det kun om at du havde en god sælger
der solgte dig produktet (som iøvrigt er temmelig dyrt) og valgte at stole
på det, frem for at købe et supermarkedsprodukt...
men hey, fred være med det, og tillykke med vægttabet....
men helt ærligt.... Herbalife er ikke den store åbenbaring.... det hverken
gør eller lover mere end de andre produkter..... giv dog dog selv lidt
kredit i stedet, og anse din viljestyrke og omprogrammering som det der
gjorde udslaget....

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Allan Knaap

Dato : 07-11-05 00:18

"Sabina H." <sabina@websetter.dk> wrote in message
> [...]
> gør eller lover mere end de andre produkter..... giv dog dog selv lidt
> kredit i stedet, og anse din viljestyrke og omprogrammering som det der

Sabina, du har fuldkommen ret når du skriver at Herbalife ikke er den store
åbenbaring. Efter en grundig analyse, som bestod af indhentning af
information på nettet og ved at lytte til andre mennesker i samme situation
som jeg valgte jeg Herbalife, da det både smagte godt, tilgodeså mit behov
for mit daglige indtag af næringstoffer og langsigtet økonomi.

Jo, sælgeren var ganske god, men jeg er en god køber som ikke har noget
problem i at handle, hvilket jeg gjorde på en for mig, i forhold til min
estimeret økonomiske udgifter på andre produkter, profitabel måde.

Og, ja. Herbalife blev nævnt da det er det produkt som er blevet omdrejnings
punktet i denne diskussion. Kunne naturligvis have valgt at benævne det som
"produktet", men valgte altså at benytte produktets navn istedet.

Jeg har i et andet svar på et indlæg bestræbt mig på at redegøre for min
motivation og for bevæggrundene for mine valg. Det kan og må kun betragtes
som et forhåbentligt nyttigt input til andre der overvejer hvilken vej de
vil gå ifm. med deres ønske om vægttab. Hvis man ikke anser det for givtigt
eller på forhånd har valgt en anden kurs end den jeg har valgt, vil de højst
sandsynligt ikke betragte min success som værende andet end et heldigt
tilfælde, hvor resultatet havde været den samme med og uden Herbalife. Der i
kan jeg kun give dem ret. Jeg ville højst sandsynligt have haft opnået mit
resultat med et andet produkt. Det jeg dog håber er at, man dog under alle
omstændigheder kan blive enige om at vi hver især skal benytte den metode
som vi har det bedst med.

Man skal undersøge sagen til bunds, og der efter træffe sit valg. Det gjorde
jeg, og traf mit valg som blev Herbalife. Jeg har et opnået resultat at vise
frem. Det er mit håb at andre med det valg de træffer kan gøre ligeså.

Allan Knaap

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 07-11-05 09:37

"Allan Knaap" <nauclerus@msn.com> skrev i en meddelelse

> Det er Herbalife der de første 2 måneder har givet mig hvad jeg havde brug
> for.

Hvad er det, du havde brug for, som Herbalife giver? Taler du nu om
indholdet af næringsstoffer eller andre ting?

> Jeg kunne godt vælge at droppe Herbalife helt, men når jeg står mellem
> ikke at spise noget som helst til morgenmad og så Herbalife, vil jeg til
> enhver tid vælge Herbalife.

Og hvorfor lige Herbalife? Hvad er det i/ved Herbalife, der har fået dig til
at vælge netop det som morgenmad? At det er fedtfattigt er næppe
forklaringen - masser af morgenmadsmuligheder (såkaldte ceralier) er jo
særdeles fedtfattige.

Mvh. Lisbeth

Fra : Allan Knaap

Dato : 06-11-05 18:57

"Carsten Riis" <.@.> wrote in message

> Hvad er der i herbalife som ikke alm. kost har?

Fik ikke svaret konkret på dette udmærket spørgsmål. Svaret er intet som
helst. Du ville ved nøje at planlægge dit indtag af mad få en kost der pænt
matcher indholdet af Herbalife.

Hvis man har lyst, tid og energi på at veje, måle og registrere hvert et
lille måltid, er det vejen frem og jeg tager hatten af for dem der magter
den opgave. Jeg måske den mere dovne type som lægger min energi et andet
sted. For mig skal en slankekur være nem og ligetil. For mig var løsningen
Herbalife. For dig er løsningen måske en anden.

Sålænge vi blot begge opnår det resultat vi går efter er metoden ikke den
vigtigste. Man skal under ingen omstændigheder lade sig diktere af en
"korrekt" slankekur, hvis man ikke føler sig tryg og vel med den. Tag den
der passer dig bedst og med en dedikeret indsats vil resultatet komme.

Allan Knaap

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-11-05 19:20

Allan Knaap skrev den 06-11-2005 18:57:
> [...]
> helst. Du ville ved nøje at planlægge dit indtag af mad få en kost der pænt

Jeg planlægger ikke særlig meget. Tro mig.

> [...]
> sted. For mig skal en slankekur være nem og ligetil. For mig var løsningen
> Herbalife. For dig er løsningen måske en anden.

I den grad en anden løsning. Jeg vil ikke hænge mig op på et bestemt
produktsortiment. Ej heller give et kosttilskud æren for et vægttab.

Det er lidt ærgerligt, at du er blevet Herbalife-forblændet, da de
ændringer i din kost som du har foretaget reelt har medført det vægttab
du har været udsat for.

> Sålænge vi blot begge opnår det resultat vi går efter er metoden ikke den
> vigtigste.

Jeg er faktisk trekvart over hvilken metode folk vælger.
Der hvor jeg ikke kan lade tingene uimodsagt er, at metoden bliver
forherliget mere end hvad godt er.

> Man skal under ingen omstændigheder lade sig diktere af en
> "korrekt" slankekur, hvis man ikke føler sig tryg og vel med den.

Problemet ved, at du kalder det slankekur er, at du giver udtryk for, at
din "kur" kun er en midlertidig proces.

Hvad så når din kur er færdig? Eller vil du spise herbalife-produkter
resten af dine dage?

> Tag den
> der passer dig bedst og med en dedikeret indsats vil resultatet komme.

Og igen er du ude i, at det er den dedikerede indsats som er
resultatgivende.

Kan eller vil du ikke se, at det er din totale indsats som har givet de
resultater og ikke herbalife?
Prøv at fjerne herbalife fra din kost og fasthold alle de andre. Og du
vil opdage, at din vægt ikke stiger.

Fra : Allan Knaap

Dato : 06-11-05 23:54

> Jeg planlægger ikke særlig meget. Tro mig.

> I den grad en anden løsning. Jeg vil ikke hænge mig op på et bestemt
> produktsortiment. Ej heller give et kosttilskud æren for et vægttab.

Jeg har som skrevet før heller ikke til sinde at give et produkt som
Herbalife æren for mit vægttab, blot konstatere at jeg med Herbalife har
kunnet garantere at få hvad der er vitalt for min krop. Det har dermed givet
mig den fornødne ro til uden risiko for helbreddet at kunne koncetrere min
indsats hvor den havde størst effekt. Der er nogle der så i den proces
vælger en anden løsning, eks. Nupo og opnået samme resultat. Jeg valgte
Herbalife og resultatet jeg bestræbte mig på at op nå er lykkes. Hvis der
skulle dukke et andet produkt op, ville jeg som en selvfølge undersøge
produktet og hvis denne undersøgelse viser at det er bedre end Herbalife,
vil jeg skifte. Jeg tager Herbalife for min egen skyld, ikke for Herbalife.

> Det er lidt ærgerligt, at du er blevet Herbalife-forblændet, da de
> ændringer i din kost som du har foretaget reelt har medført det vægttab du
> har været udsat for.

Forblændet er et stort ord, som jeg har svært ved at sætte i forhold til mit
daglige indtag af produkt som Herbalife. Det jeg der i mod kan forholde mig
til er at, jeg på en nem og let måde får et godt protein fyldt morgen
måltid. Andre vil måske vælge en anden løsning som for dem er det ideele.
Jeg har valgt min, som fuldt ud tilgodeser mit behov for et godt og nærende
måltid.

> [...]
> forherliget mere end hvad godt er.

> Problemet ved, at du kalder det slankekur er, at du giver udtryk for, at

Jeg har nået mit delmål som var at komme under 90 kg. Det protein holdige
Herbalife produkt vil nu give mig tiltrækkeligt om morgenen til at kunne gå
i krig med næste fase, som er styrketræning, hvor netop protein indtaget er
vitalt for opbygning af musklerne. Da jeg endnu ikke kender nok til behov
størrelsen på protein i forhold til min styrke træninng er det stadig for
tidligt til at udtale sig om mængden af protein jeg rent faktisk får behov
for. Det kan være mit nuværende indtag er tilstrækkeligt. Det kan også
tænkes den skal forøges og/eller muligvis ændres m.h.t. tidspunktet for
indtagelse. Er pt. ved at undersøge behov for protein tilførelse før og
efter styrketræning. Resultatet kan meget vel være at jeg udover mit morgen
indtag skal supplere det op med et indtag lige efter træning. Her er der
andre produkter som meget vel kan gøre arbejdet bedre end Herbalife. Whey og
Designer kunne være en ganske udmærket erstatning for Herbalífe når det
udelukkende er protein der skal vægtes højt.

> Hvad så når din kur er færdig? Eller vil du spise herbalife-produkter
> resten af dine dage?

Indtil videre er jeg ganske tilfreds med produktet, hvorfor jeg ikke ser
nogen grund til at ændre min daglige Herbalife morgenmad. Jeg vil dog som
ovenfor skrevet nøje holde et vågent øje med udviklingen, og skulle der på
et tidspunkt dukke et bedre produkt op, vil jeg tage mit valg af produkt op
til revision.

> Og igen er du ude i, at det er den dedikerede indsats som er
> resultatgivende.

En dedikeret indsats som alle er klar over skal komme af en stærk vilje til
at ville opnå et ønsket resultat. Herbalife, eller hvilket som helst andet
produkt der er at finde i det produkt segment alene kan ikke gøre det,
hvilket jeg heller ikke på noget tidspunkt har skrevet det vil.

> Kan eller vil du ikke se, at det er din totale indsats som har givet de
> resultater og ikke herbalife?
> Prøv at fjerne herbalife fra din kost og fasthold alle de andre. Og du
> vil opdage, at din vægt ikke stiger.

Den primære årsag til at jeg vælger Herbalife som erstatning for et andet
morgenmads produkt er jeg med det produkt på en nem og let måde får hvad jeg
har brug for. Hvad angår den totale indsats over de sidste 5 mdr. anser jeg
heller ikke Herbalife som det alt afgørende for min succes, men der i mod
som et middel hvor med jeg var garanteret det daglige indtag af vital næring
som min krop havde brug for.

Jeg tror snart ikke der kan koge mere suppe på det ben. Min success kan folk
tage for hvad de har lyst til. man kan negliere den og forkaste at et
produkt som Herbalife har nogen form for effekt eller man kan læse det jeg
har skrevet og fået inspiration til en mulig handlingsplan. Jeg kender til
folk som ifm. styrketræning dagligt indtager 5-6 hårdkogte æg (uden blomme)
for at tilfredsstille kroppens behov for protein ifm. styrketræning. De vil
højst sandsynligt være meget skeptiske over for produkter som Whey og
Designer. Det er deres valg og et jeg fuldt ud respekterer. Der folk der
vælger en løsning som vægtvogtere og point indeksering af maksimalt
tolerabelt indtag af fødevarer. Det er den ideele løsning for dem, som jeg i
lige så høj grad respekterer. For det er netop ikke valg af handlingsplan
der er afgørende, men viljen, styrken og lysten til at ændre på sit liv og
sin krop.

Allan Knaap

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 07-11-05 09:40

"Allan Knaap" <nauclerus@msn.com> skrev i en meddelelse

> Det jeg der i mod kan forholde mig til er at, jeg på en nem og let måde
> får et godt protein fyldt morgen måltid.

Hvor meget protein er der da i dit Herbalife morgenmadsmåltid?

Mvh. Lisbeth

Fra : Jan Bøgh

Dato : 07-11-05 10:31

Allan Knaap wrote:

> Forblændet er et stort ord, som jeg har svært ved at sætte i forhold
> til mit daglige indtag af produkt som Herbalife.

Forblænding medfører vel altid at den forblændede er forblændet over for sin
egen forblænding!

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Allan Knaap

Dato : 07-11-05 15:19

"Jan Bøgh" <spamhater@nowhere> wrote in message

> Forblænding medfører vel altid at den forblændede er forblændet over for
sin
> egen forblænding!

Ja, så bliver det dybt. Men hvis det er en forblædning så er jeg ikke særlig
loyal forblændet, da jeg ikke ville have det mindste imod at skifte produkt,
var der et andet der var bedre.

Allan Knaap

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 07-11-05 10:44

> [...]
>højst sandsynligt være meget skeptiske over for produkter som Whey og
>Designer. Det er deres valg og et jeg fuldt ud respekterer.

At indtage 5-6 æg tilfredsstiller langt fra kroppens behov hvis du
styrketræner meget. Din antagelse om at folk der styrketræner generelt er
skeptiske overfor proteinpulver er direkte forkert. Folk der styrketræner
danner ganske enkelt grundlag for hele markedet. Går man op i styrketræning
er det simpelthen et must at have proteindrik efter hvert træningspas som
absolut minimum. Mange benytter det desuden om morgenen for hurtigt at komme
ud af den katabolske tilstand.

/Lars - der har styrketrænet på højt plan i mange år.

Fra : Allan Knaap

Dato : 08-11-05 08:08

"Lars Bjerregaard" <larsb@softhome.net> wrote in message
> [...]
> er det simpelthen et must at have proteindrik efter hvert træningspas som
> absolut minimum. Mange benytter det desuden om morgenen for hurtigt at

Jeg ved så ikke hvor meget de trænede. Så blot med forbløffelse når de til
hver morgenmåltid kvalte disse hårdkogte æg. Så foretrækker jeg en gang
pulver :)

Vigtigheden i at indtage protein lige efter et trænings forløb har jeg også
fået opfattelsen af.

Allan Knaap

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 07-11-05 09:34

"Allan Knaap" <nauclerus@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jeg ved så meget om ernæring at havde jeg ikke taget Herbalife, ville >
> jeg ikke have haft fået nok i løbet af dagen til at gennemgå kuren.

Du kunne vel have fået din morgenmad på anden måde? Er det fordi det passer
dig bedst med flydende morgenmad, at Herbalife har været godt for dig?

> At jeg stadig tager Herbalife om morgenen er fordi jeg så ved at, jeg
> starter dagen på den rette måde.

Der er mange måder at starte dagen rigtigt på! Hvorfor har du lige valgt
Herbalife? Er det smagen? Konsistensen? Næringstofferne? Mængden? Letheden?
Hvad der det helt konkret, der gør, at du har valgt netop Herbalife som
morgenmad?

Og så svarede du faktisk ikke på dét, jeg spurgte om: Hvordan ved du, om det
er det ene (Herbalife) eller det andet (ændring af spise- og drikkevaner),
der har ført til vægttabet?

> Har aldrig været typen der kunne spise om morgenen. At jeg nu tager
> Herbalife retter op på den fejl.

Og det er under alle omstændigheder fint, at du får morgenmad. Hvad får du
så? Af kalorier, næringsstoffer etc.

> Det er naturligvis ikke Herbalife alene der har gjort det for mig, men i
> lige så høj grad den ændrede kost. Men Herbalife har gjort det nemt
> og mindre ubehageligt for mig, især i den første svære tid.

På hvilken måde gør Herbalife det nemt? Er det fordi det er nemt at
tilberede et måltid? Er det fordi det indeholder stoffer, der fremmer
forbrændingen? Nedsætter sulten? Hvad er årsagen til, at det bliver nemmere
med Herbalife?

> Du vil med sikkerhed finde nogle der har prøvet Herbalife og for hvem
> det ikke har hjulpet. Nu kender du til en for hvem det har hjulpet.

Jeg er ikke endnu overbevist om, at det er Herbalife, der har hjulpet! Det
forekommer mig, at det er langt mere sandsynligt, at det er de andre ting,
der har hjulpet!

Mvh. Lisbeth

Fra : Ann Nielsen

Dato : 06-11-05 10:49

"Allan Knaap" <nauclerus@msn.com> wrote in message
> [...]
>
> Min konklussion er at Herbalife hjælper. Men hvad der er aller vigtigt er
> hvor god er man til at comitte sig til opgaven. Så kommer resultatet af

Hej Allan.

Jeg er interesseret i at høre mere om hvilke produkter hos Herbalife du
brugte? Jeg har brugt Herbalife og er ikke interesseret i at begynde igen!
Men jeg kunne bare godt tænke mig at vide om du virkelig kunne leve på
deres shake-drikke???

Mvh.

Ann

Fra : Allan Knaap

Dato : 06-11-05 11:14

"Ann Nielsen" <annn@adslhome.dk> wrote in message
> [...]
> brugte? Jeg har brugt Herbalife og er ikke interesseret i at begynde igen!
> Men jeg kunne bare godt tænke mig at vide om du virkelig kunne leve på

Hej Ann.

Jag tager en kombination af Shake og protein. som morgenmad. De første 2
måneder af min kur, fik jeg det 2 gange om dagen og spiste så en fornuftig
gang aftensmad om aftenen. I løbet af dagen stod den så på æbler og andet
frugt.

Så jo, det er muligt at leve på Shak'en :)

Allan Knaap

Fra : Eivind

Dato : 06-11-05 20:59

> [...]
>nå under 90 kg. I dag starter så anden del, fitness. 3 gange om ugen står
>den på styrketræning og cykling i fitness centeret.

Tillykke med det, et flot resultat. Træningen skulle meget gerne
hjælpe dig med at holde vægten.

Fra : Allan Knaap

Dato : 07-11-05 00:30

"Eivind" <vakseviggoNO@SPAMvip.cybercity.dk> wrote in message

> Tillykke med det, et flot resultat. Træningen skulle meget gerne
> hjælpe dig med at holde vægten.

Det satser jeg også meget på at den skal skulle kunne. Jeg er holdt op med
at kigge på min vægt, da jeg for det første i den grad har integreret min
ændrede kostavner i mit liv, og desuden vil benytte mig af et spejl og se om
jeg får den krop jeg vil have. Muskelmasse vejer mere end fedtmasse hvorfor
jeg vil kunne opleve at jeg kilo mæssigt stagnerer, men stadig får en bedre
figur. Faktisk vil jeg blive mere bekymret hvis jeg taber mig for meget. Nu
glæder jeg mig til at komme igang med min næste fase af "operation ny krop"
som meget gerne skulle resultere i et endeligt resultat til næste sommer.
Derefter er det vedligeholdelse, som jo er betydeligt nemmere end
genopretning.

Allan Knaap

Fra : M. Andersen

Dato : 07-11-05 09:42

Hej Allan!

Hvor er det flot!!!

Du havde garanteret opnået samme vægttab uden herbalife med de ændringer du
har foretaget i din kost. Men hvis HL er det der var motivatoren for dig, så
pyt med at det bevist ikke virker - det virker for dig
Troen flytter bjerge og du har flyttet et par stykker - det er supersejt
gået!

Mange hilsner

Mette

Fra : Jannie Hougaard Knud~

Dato : 09-11-05 13:00

Tillykke Allan.

Super godt gået.

Nu kender jeg dig jo privat og ved hvad du har gået igennem de sidste
måneder, så jeg tager hatten af for dig, og man kan osse se på dig dig at du
er ved at bliver den "gamle allan" igen.

Så må vi jo se om du bliver strand lækker til sommer

Jannie