Cannabis/blodpropper
Fra : Futte

Dato : 03-11-05 19:17

Hej NU

En af mine venner er lige udskrevet fra hospitalet efter indlæggelse med en
blodprop i hjertet.
Han har røget Cannabis jævnligt/ofte igennem de sidste 30 år og spørger mig
om der er nogle steder på nettet, hvor man kan læse om Cannabis indvirkning
på ovennævnte.
Jeg har lovet ham at kigge efter, men jeg synes ikke at jeg kan finde noget
nogen steder.
Er der nogen i NU der evt. ved hvor jeg kan søge oplysninger.
Andre kommentarer er også meget velkomne.....

Med venlig hilsen
Palle

Fra : T.L.Jakobsen

Dato : 04-11-05 17:54

Futte wrote:

> hvor man kan læse om Cannabis indvirkning
> på ovennævnte.

Mon ikke det "bare" er en konsekvens af den livsstil der for det meste
følger med når man ryger cannabis ?
Dyrker manden motion og spiser sundt eller sidder han på sin flade og
spiser søde sager og lidt for god mad ?

Venligst
Tom (tidligere skæv - nu vågen)

Fra : bo dacke

Dato : 09-11-05 16:57

hej palle jeg tror det er lige som når man ryger tobak at det
indsnævre blodårene så man lettere får blodpropper se evt
tobaksrelaterede sygdomme jeg tror det er det samme hils god
bedring