Tjen over 4000 om dagen
Fra : Henrik Nyborg

Dato : 31-10-05 23:30

Jeg har gennem den sidste måned været medlem af sitet
http://www.12dailypro.com/?ref=30332 På siden tjener man 12 % af det
man har indskudt. Det vil sige, at indskyder du 100 $ får du efter 12
dages surfing 144 $.

Det hele går ud på, at du hver dag logger dig ind på siden og trykker
på start surfing, hermed sætter du et program i gang med at surfe 30
sider, det tager under 15 minutter, når du har gjort det hver dag i
12
dage, sætter siden de tjente penge i pending status, og senest 7 dage
senere bliver pengene overført til den udbyder du har valgt. Valget
står her mellem E-gold eller http://www.stormpay.com/?2403636 (Jeg
har
ikke erfaring med E-gold, men rygtet siger at alting tager voldsom
lang tid. Jeg har i stedet valgt Stormpay, som tager sig rigtigt godt
betalt for overførslerne, så det er vist at vælge mellem pest eller
kolera.
Efter de 12 + 7 dage kan du hæve pengene hos enten Stormpay eller
E-gold, eller du kan vælge at sætte alle pengene ind igen og tage en
tørn til. Minimum indskud er 6 $ og max er 6000 $. Når du sætter
penge
ind skal du huske at diverdere med 6, så hvis du ønsker at sætte 60 $
ind, skal du købe 10 tickets.
Jeg er i gang med min tredje periode, og dobler næste gang.

Dette er kun et forslag til en måde til at tjene lidt ekstra
lommepenge. Men det har virket for mig, og det er ligetil.

Jeg har som der står ovenfor, allerede fået 2 udbetalinger, og det
ser
ud til at virke fint. Der har dog været dage hvor siden har været
nede
noget af tiden, men der har de udbetalt alligevel grundet
driftsforstyrelser fra deres side.

Held og lykke

Fra : Peter H

Dato : 01-11-05 07:53

Dit indlæg bør placeres under arbejde el lign og ikke under investering da
linien her handler om boliger, aktier, obligationer, investeringsstrategier
og lign hvor dit indlæg handler om et selv-etableret arbejde. Du vil få
bedre respons og modspil i andre grupper.

Peter H

Fra : Pongo

Dato : 01-11-05 20:45

Henrik Nyborg (slet 805AT) wrote:
> Det vil sige, at indskyder du 100 $ får du efter 12
> dages surfing 144 $.
Alt det surferi er vist ret ligegyldigt og mest til for at holde de
stakkels medlemmer beskæftiget med noget meningsløst. Desuden er det
der, for at medlemmerne (med tilstrækkelig god vilje) er i stand til at
bilde sig selv og andre ind, at det hele ikke er et pyramidespil.
Indskudet går til at udbetale bonus til medlemmerne.

> Minimum indskud er 6 $ og max er 6000 $. Når du sætter
> penge
> ind skal du huske at diverdere med 6, så hvis du ønsker at sætte 60 $
> ind, skal du købe 10 tickets.

Hvorfor skal man mon betale for at starte den surfe-maskine ??
Ønsker annoncørene mon ikke at betale for "ikke-medlemmers" besøg ?

> Dette er kun et forslag til en måde til at tjene lidt ekstra
> lommepenge. Men det har virket for mig, og det er ligetil.

Sikkert, men hvorfor mon denne annoncering med personligt ref-nummer ?
Hele systemet er tilsyneladende betalt at medlemmerne selv, og for at
skaffe overskud så medlemmerne kan få mere ud end de har skudt ind, må
man nødvendigvis hele tiden skaffe nye medlemmer. Desuden er der nok en
del som falder fra og derved giver afkald på deres indskud.

/Klaus

Fra : Tina & Henrik

Dato : 02-11-05 09:06

Det er vist for godt til at være sandt

> [...]