Tapebackup sw
Fra : Knud

Dato : 31-10-05 19:56

Hej

Jeg er har fået et SCSI 2 Tape drev DLT 15/30 GB og søger efter
sw..regner med at vil bruge det som backup, helst freeware.

Nogen forslag ?

Knud C.

Fra : Mikkel C. Simonsen

Dato : 04-01-06 23:21

Knud wrote:

> Hej
>
> Jeg er har fået et SCSI 2 Tape drev DLT 15/30 GB og søger efter
> sw..regner med at vil bruge det som backup, helst freeware.
>
> Nogen forslag ?

Her kommer et meget forsinket svar...

Jeg bruger selv BackAgain/2, og det fungerer glimrende. Ikke den nye
BackAgain 2000 version - den gamle. I nogle systemer virker det dog kun
med et "elendigt" SCSI kort - som f.eks. Adaptec 1515, 1505 eller
lignende (ISA kort).

Venlig hilsen

Mikkel C. Simonsen

Fra : Knud

Dato : 05-01-06 08:12

Mikkel C. Simonsen wrote:

> [...]
> BackAgain 2000 version - den gamle. I nogle systemer virker det dog kun
> med et "elendigt" SCSI kort - som f.eks. Adaptec 1515, 1505 eller

Er der ikke noget med fil størrelse begrænsning(2 GB) i BackAgain ?

Knud

Fra : Mikkel C. Simonsen

Dato : 05-01-06 20:40

Knud wrote:

> Er der ikke noget med fil størrelse begrænsning(2 GB) i BackAgain ?

Det kan godt være. Det problem har man ikke med Warp4 og HPFS :)

Venlig hilsen

Mikkel C. Simonsen

Fra : Knud

Dato : 06-01-06 09:51

Mikkel C. Simonsen wrote:

> Det kan godt være. Det problem har man ikke med Warp4 og HPFS :)
>
> Venlig hilsen
>
> Mikkel C. Simonsen

Skulle jo også gerne kunne lave backup af JFS

Knud