Spørgsmål omkring abonnementer ifm unlock
Fra : Tommy Nielsen

Dato : 28-10-05 16:22

hej ng

jeg er nok lidt OT, men prøver alligevel.

Jeg står og skal ha' nyt mobil, og havde tænkt mig at købe een med
abonnement, låse dyret op med det samme, og komme over på noget cbb eller
lign.

Men kan det stadig lade sig gøre?

I nogle annoncer står der 'unlock 500 kr' ifm tilbud - men man kan vel gøre
det selv i de fleste tilfælde? Jeg har kig på nedenstående model og
abonnement.

http://egaa.tkmobil.dk/site/abonnement_vis.asp?abo_type=2&id=22

PFT

Tommy

Fra : Tommy Nielsen

Dato : 28-10-05 16:45
Fra : D9N

Dato : 29-10-05 10:04

Hejsa
ja man køber telefonen, går ind på www.dkunlock.dk finder nærmeste
unlocker, betaler 100.- for unlock .
så ser regnestykket således ud: nokia 5140i købt hos telekæden 1.- 6 x
abbonoment hos telia á 120.- samt en oprettelse til 99.- , og unlock til
100.- ialt 920.-
men...
for at skyde mig selv i foden...
et telia express har gratis sms i de 6 mdr. og koster så 1.- pr min. så at
skifte det ud med et CBB inden for de første 6 mdr kan kun svare sig hvis
du snakker for mere end 5 timer pr. måned.

vh
D9N

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 28-10-05 17:30

Prøv lige at den samlede pris ud inkl. de 6 måneders abb. og oprettelse
inden du køber. Nogen gange kan det betale sig at købe uden abb.

/F

Fra : Tommy Nielsen

Dato : 28-10-05 18:28

"(6400) Futte" <2662070m001@stofanet.dk> wrote in message
> Prøv lige at den samlede pris ud inkl. de 6 måneders abb. og oprettelse
> inden du køber. Nogen gange kan det betale sig at købe uden abb.

Jo, men prisen uden abonn. hos fx cbb er minimum 1500 kr. Men hos telia kan
man købe den med abonn. for en krone -> mindstepris efter seks mdr= 840 kr.

Tommy

Fra : Mogens Winther Larse~

Dato : 31-10-05 12:51

Hej

Jeg kan åbne den på 2 min. i Aalborg og prisen er 50 kr.

Mvh.
Mogens

Fra : Gasse

Dato : 17-11-05 21:51