Min kone forlod mig
Fra : Torben Jørgensen

Dato : 29-10-05 11:46

Min kone forlod mig uden at sige moget efter snart 24 års ægteskab
til fordel for min søns svigerfar,hvis kone døde for ca 4mdr siden,og
vi var lige bleved besteforældre for ca 4½ siden,
og nu er familien ødelagt og jeg kan ikke besøge mit barnebarn
HVAD SKAL JEG GØRER ????

Fra : ABB

Dato : 29-10-05 20:00

Hej Torben

Det er sku et hårdt slag, du skal tage imod der ! det må gøre rigtig ondt.

Først ! hvorfor kan du ikke se dit barnebarn ?? hvorfor er familien ødelagt
??

Der 3 vigtige personer "tilbage" din søn, hans kone og deres barn, og du kan
vel lave kaffe og invitere dem,

stop fokusere på problemet, start med at finde løsninger !

Vi mænd kan være meget tungnemme og konen kan påpege et problem i årvis, og
til sidst høre vi det ikke, så måske kender du svaret, derfor føler du, at
hun bare gik uden at sige noget.

Prøv engang at føle efter, sæt dig ned og mærk efter og vær HELT ærlig
overfor dig selv !

Føler du : ...had / kærlighed / ligegyldighed / glæde ( for din nye frihed )

Har du lyst til :.. at ha hende tilbage / finde en anden / være fri

når du får sat ord på følserne, så begynder en proces hvor du kan begynde at
arbejde med tingene på en ordentlig måde, men husk ting tager tid

En tanke fra mig

ABB

"Torben Jørgensen (slet 6C1MY)" <tcj@6C1MYjoergensen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:11305829730.128517625096606@dtext.news.tele.dk...