Pulsmåler Polar S625x
Fra : Ukendt

Dato : 14-10-05 07:29

Hej

Jeg har kig på en Polar S625x pulsmåler med en fodsensor til at måle
distance og hastighed. Er der nogen som har erfaringer med den omkring
nøjagtighed osv. ??

Og er der nogen som kender en billig on-line shop, hvor den kan købes??

Mvh Bo

Fra : Claus Hansen

Dato : 14-10-05 10:09

in article 434f4ebb$0$11162$ba624c82@nntp02.dk.telia.net, Bo og Tine at ..
wrote on 14/10/05 8:29:

> [...]
> nøjagtighed osv. ??
>
> Og er der nogen som kender en billig on-line shop, hvor den kan købes??

Eet af de billiste steder i DK er hos Fabin Sport i Roskilde.
http://www.fabin.dk

Claus Vinnich
Bramming

Fra : Morten Lassen

Dato : 14-10-05 14:18

On Fri, 14 Oct 2005 08:29:12 +0200, "Bo og Tine" <..> wrote:

> [...]
>nøjagtighed osv. ??
>
>Og er der nogen som kender en billig on-line shop, hvor den kan købes??

Prøv at søge i formodenlig Danmarks største løbeforum
http://www.dourun.dk/forum/
Der er skrevet tonsvis af artikler om polar s625x

Mvh. Morten

Fra : Tom Skotte Rasmussen

Dato : 30-10-05 21:09

--
Hej.Har løbet med S625X et stykke tid, har bl.a testet det på
løbebånd, måtte her konstatere, at det målte 0,2 km/t for