Foder på nettet?
Fra : Ukendt

Dato : 12-10-05 17:23

Hej,

Er der en her der ved hvor jeg kan bestille dodson&horrell foder på paller
via nettet? Var interesseret i om der mon er nogen prisforskel..

Hilsen Camilla

Fra : Liz B.

Dato : 13-10-05 12:05

"M&M" <milla snabela jyde punktum dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Er der en her der ved hvor jeg kan bestille dodson&horrell foder på paller
> via nettet? Var interesseret i om der mon er nogen prisforskel..
>
> Hilsen Camilla

Jeg mener at det er Brogaarden der er importøren, så ringe dertil og spørge
ang. prisen for paller, mv.

Hilsen Liz

Fra : Marlene

Dato : 14-10-05 09:49

> [...]
>
> Er der en her der ved hvor jeg kan bestille dodson&horrell foder på paller
> via nettet? Var interesseret i om der mon er nogen prisforskel..

Hej Camilla.

Søgte på navnet på Google, og der kom en del op - bl.a. her
http://www.zoozity.dk/templates/group.asp?group=479

Mvh. Marlene