Køresele(r) søges...
Fra : Jens Harvest

Dato : 11-10-05 18:45

Måske ikke lige den rette NG til dette indlæg / annonce....Mennn jeg prøver
nu alligevel

Jeg søger 1-2 køreseler - Bringseler str. shetland. Gerne 2 spand sele.
Lettere defekte seler har ligeledes interesse - de kan jo repareres.

Mvh - Jens

Fra : Anet

Dato : 11-10-05 19:19

"Jens Harvest" <jens.harvest@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg søger 1-2 køreseler - Bringseler str. shetland. Gerne 2 spand sele.
> Lettere defekte seler har ligeledes interesse - de kan jo repareres.

Prøv på hestenettet. Der er køb og salg og der plejer at være både seletøj
og vogne.

--
Hilsen
Annette