Netstat på netware
Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 11-10-05 13:49

Hej folkens (hvis der da stadig er nogen der checker denne gruppe :( )

Jeg er ved at udarbejde en række beredskabsplanen for
systemkompromitering og mangler lidt ekspertise ang. netware.

Er der nogen der i detaljer kan forklare hvordan en procedure
tilsvarende denne udføres på netware:

[snip]
Programmet ”netstat” kopieres fra et ikke kompromiteret system (eller
kopieres fra Netware CD'en) til en diskette eller USB stick.
På det kompromiterede system køres nu fra mediet:
   netstat -an >netstatlog.txt
[snip]

Dvs. jeg vil gerne.

1) Afvikle netstat direkte fra disketten (eller usb stick hvis netware
6.5 kan håndtere det)

2) pipe'e dens output til en fil på samme diskette

Anyone ??

--
Mail mig på uffe <snabelA> skelmose <prik> dk

Fra : Erik Klausen

Dato : 11-10-05 22:15

"Uffe S. Callesen" <anon@anon.local> wrote in news:434bb4a5$0$9181
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Hej folkens (hvis der da stadig er nogen der checker denne gruppe :( )

Vent og se.

> 1) Afvikle netstat direkte fra disketten (eller usb stick hvis netware
> 6.5 kan håndtere det)

load a:netstat.nlm

> 2) pipe'e dens output til en fil på samme diskette

load a:netstat.nlm >a:netstat.txt

mvh.
Erik Klausen

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 12-10-05 07:29

Erik Klausen wrote:
> "Uffe S. Callesen" <anon@anon.local> wrote in news:434bb4a5$0$9181
> $edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Vent og se.
> mvh.
> Erik Klausen

Tak for svaret Erik - netware er nu nok om man vil det eller ej ved at
være en død sild :| Mens eDirectory på linux nok er fremtiden.

--
Mail mig på uffe <snabelA> skelmose <prik> dk